Od 23. května budou moci vývojáři na XBLIG měnit cenu svých her každých sedm dnů a ne každých devadesát, jak tomu bylo doposud. Dává jim to více svobody a možnosti dělat nárazové akce, připojovat se k promo akcím a prostě využívat změn v dynamicky se formujícím trhu. Náhlá změna ceny může se správnou pozorností v médiích pro nezávislé vývojáře znamenat nemalý výdělek. Nicméně je pravdou, že většina stížností ze strany těchto tvůrců stále zůstává nevyslyšena.
Co se týče samotné ceny, zůstávají totiž stejná pravidla – hra pod 150 MB velikosti může stát 80, 240 nebo 400 MS bodů. Hra nad tuto velikost pak 240 nebo 400 MS bodů. Jak sami vidíte, úplně svobodné ty změny cen zase nebudou. Nicméně, i přes tohle všechno je XBLIG pro mnohé jedním z potenciálních prostředků, jak se dostat k výdělku, popularitě nebo úspěchu. Ale mohla by to být cesta méně kodrcavá, náročná a s méně překážkami. Stačilo by, aby byl Microsoft trošku pružnější.