Důvod je jednoduchý: navzdory vší snaze, spoustě patchů a příkladnému naslouchání hráčské komunitě nedokázali vývojáři opravit online multiplayer tak, aby slušně fungoval. To vytváří s ohledem na skutečnost, že Magicka z velké části stojí a padá s multiplayerem, dost velký problém. Ne každý má možnost hrát v kooperaci lokálně. Rozhodli jsme se tedy dát vývojářům šanci ještě do konce týdne a pevně doufáme, že jejich urputná snaha dát hru do „cajku“ přinese ovoce. Byla by to velká škoda, ostatně více vám napoví úryvek z chystané recenze:
„Pak najednou vyjde patch s pořadovým číslem čtyři (a posléze i pět… a kdo ví – ono jich bylo tolik!) a světem se začnou šířit zvěsti, že má Magicka funkční multiplayer. Spolknete tedy chuť jít se ztřískat na oslavu a rozkliknete položku online hraní. A hle, drtivá většina serverů je zamčená. Zbytek má buď obrovské latence nebo se k nim nepřipojíte nebo jejich hostitelé spí. Pokud tedy zrovna nemáte po ruce malou partičku přátel, s nimiž můžete hrát lokálně, pravděpodobně po pár dnech zkoušení nad hrou zlomíte hůl. Pokud naopak partičku máte, a slovy nedokážeme popsat, jak moc je to pro Magicku důležité, máte velkou šanci, že si zkusíte ono úžasné kouzlení ve více lidech, rozpoutáte na obrazovkách neskutečný chaos a třeba i projedete kampaň tak, jak plánovali vývojáři.“