Kam směřuje herní grafika a bude DX11 ve Skyrimu?
zdroj: tisková zpráva

Kam směřuje herní grafika a bude DX11 ve Skyrimu?

20. 4. 2011 10:10 | Téma | autor: levis |

Tim Sweeney z Epicu se v novém čísle Game Informeru zamýšlí nad budoucností herní grafiky....

Tim Sweeney z Epicu se v novém čísle Game Informeru zamýšlí nad budoucností herní grafiky. Podle něj nastane další převrat v tom, jak detailně budou vymodelovány obličeje postav a krajina v rozlehlých exteriérech. Právě tyto dvě vizuální složky podle Sweeneyho nejvíc přispějí k tomu, aby hráč k celému titulu získal větší citový vztah. "Jasně, už hry jako Donkey Kong vypadaly dost dobře na to, aby byly zábavné, ale teprve od dob DOOMa uměly přenášet emoce jako strach. A dnes mají vývojáři ještě hodně co dohánět, aby hráče maximálně citově zainteresovali." Dobrým příkladem je podle něj model Alyx z Half-Life 2.

O něco podobného po svém usiluje Bethesda, která se začátkem minulého týdne trochu zapletla do výroků ohledně podpory DirectX 11 v nadcházejícím RPG Elder Scrolls V: Skyrim. Todd Howard nyní vysvětlil, jak to s DX11 vlastně firma myslela. "Při použití DirectX 11 máme lepší framerate než se staršími verzemi, a jsou tu samozřejmě i specifické vlastnosti jako teselace, ale ty prozatím nevyužíváme," řekl Howard v rozhovoru se serverem Ausgamers. "Neznamená to, že po nich nesáhneme později, jen že momentálně o DX11 efektech neuvažujeme." Zdalipak k tomu dojde třeba formou nějakého pozdějšího patche?

Nejnovější články