inXile chystá pokračování Planescape Torment
zdroj: tisková zpráva

inXile chystá pokračování Planescape Torment

10. 1. 2013 12:18 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Tak, už jsem se uklidnil, šampaňské uklidil a prskavky zhasil. Ale ono to chtělo menší oslavu...

Tak, už jsem se uklidnil, šampaňské uklidil a prskavky zhasil. Ale ono to chtělo menší oslavu. Ne každý den totiž ohlásí nějaký tým pokračování, pro mnohé, nejlepšího RPG všech dob s tím, že na něm bude pracovat nemálo lidí, kteří pracovali i na původní hře. Tedy, pokračování... Ono to nebude úplně pokračování. Studio nemá licenci WotC a tak bude chystaná hra označovaná Torment spíše duchovním nástupcem.


Svět a systém Tormentu bude založen na RPG systému Numenera, jehož oficiální stránky si můžete prohlédnout zde. Stojí za ním Monte Cook, který byl jedním z klíčových mužů při vzniku Planescape Torment. Další detaily sdělil v celkem velkém rozhovoru Brian Fargo. „Víme, že se to v herním průmyslu často neděje, ale vidíme Torment jako tématickou značku, která expanduje napříč různými příběhy a prostředími. Chceme udělat to, co lidé oceňovali na Planescape Torment. Je to obrácení RPG klišé, zkoumání lidskosti, silná reaktivita ve smyslu volby a následku a intenzivní osobní příběh, spíše než fantaskně rozmáchlý“.

Studio momentálně "dokončuje" Wasteland 2 a Torment je prvních fázích preprodukce, takže na něm pracují lidé, kteří už nemají u Wasteland 2 na čem dělat. Chris Avellone, který tak nějak za ty roky sloužil jako tvář Planescape Torment bude na projektu pracovat jako externí designér, což bude asi spíše funkce poradní. Hlavní tíha by měla vězet na jeho spolupracovníkovi z Obsidianu, Kevinu Saundersovi. Druhým mužem ve vedení produkčního týmu bude Colin McComb, který pracoval před lety na Planescape Tormentu. V týmu ale budou i další jména, která na oblíbeném RPG pracovala - Adam Heine, Dana Knutson, Ray Vallese.

Co se týče detailů, asi není nic vytesané v kameni. Co se týče boje, Kevin Saunders prý cítí, že nejlepší asi bude real-time s možností pauzy. A pokud jde o financování – Fargo tak nějak počítá s tím, že by se opět vydal na Kickstarter. Asi není překvapivé, proč mu Fargo tak fandí a má jej v oblibě.

K vydání Tormentu určitě povede ještě dlouhá cesta, ale už jen samotný fakt, že se kolečka produkce začínají roztáčet, je sympatický a dává člověku naději, že někdy zase uvidí hru podobnou té původní.

Nejnovější články