Což zní hezky, ale my jaksi stále ještě nevíme, jaké ty hry budou, natož, která bude oním killer titulem. Víme, že Double Fine Productions slíbili dvě své hry – The Cave a Double Fine Adventure – předělat i pro OUYA. Jinak se proslýchá, že se snaží OUYA získat malé nezávislé vývojáře a komunikuje s výrobci AAA titulů stejně jako s těmi, kdo uspěli na mobilním poli.
Jenže Uhrman zatím může říkat jen obecné věty jako: „Uvidíte obrovskou knihovnu her. Myslím, že uvidíte známé tituly a známé postavy. Uvidíte i nové tituly od vývojářů, které milujete, a které jste na jiné platformě ještě nehráli. A myslím, že budete příjemně překvapeni tím, že vývojáři vytvořili něco, co jste nečekali, že u televize zažijete“.
Což jsou sliby, sliby, sliby. Uhrman slibuje, že na launch budou k dispozici možná i stovky her... Ale tady narážíme na další problém. A tím je ona distribuční platforma, která prý oddělí zrno od plev a mizerné hry (a těch bude hodně, protože i ti nejmenší indie vývojáři se budou snažit uspět se vším) od těch skvělých. Jde také o to jak se dokáže celý systém nabídnout jako uživatelsky přívětivý. Protože bez toho může celý podnik zemřít. Uhrman říká, že hodlají využít měření toho, jak často a moc hráči danou hru hrají, kolik si jich daný titul koupí, ale opět odmítá zmínit nějaké detaily.
Uhrman říká, že mají prostředky, jak vypíchnout kvalitní hry, ale prý to ještě nemůže sdělit. Stejně jako nemůže sdělit, kolik tedy konzolí bude k dispozici při launchi. Společnost je prý spokojená s tím, kolik vyrobí měsíčně malých boxíků. Tečka. Vše pak korunuje další klasická marketingová fráze. „Vidíme pokrok na každodenní bázi. A myslím, že fakt, že nás přijali velcí prodejci něco znamená. Oni přece nevydají každý start-up. Vyznají se v hraní a technologii. Vidí, že tohle je něco, co zákazníci chtějí“.
Což je u gigantů typu Amazon a Best Buy, kterými protékají statisíce až miliony různých typů produktů, spíše úsměvné. Faktem totiž zůstává, že jsme viděli jak OUYA vypadá, ale neviděli jsme zatím to nejdůležitější... jak funguje v plné parádě, což pár měsíců před launchem je docela zásadní věc.