zdroj:
tisková zpráva
Na nedávné představení fantasy RPG Hunted: Demon's Forge od Bethesdy dnes navazujeme další hutnou várkou novinek:
- Na svém putování budete muset učinit nejedno rozhodnutí, která se podepíšou na celkovém vyznění hry a nebudou prý vždy "dobré nebo špatné", ale pokaždé "špatné nebo ještě horší", slibují tvůrci.
- Zhruba čtyřicet procent nebojové části hry zastane hledání obyčejných bonusů a předmětů, dalších čtyřicet procent rozhovory s NPC a průzkum herního světa a zbylých dvacet procent pak pátrání po unikátních zbraních/kouzlech.
- Vašimi nejčastějšími protivníky budou prý trochu nemotorní skřeti.
- Oba hrdinové získají přístup ke stejné magii, ale budou se učit jiným kouzlům - šermíř Caddoc třeba kouzlu Levitation, které protivníka vznese do vzduchu a udrží na jednom místě, aby ho E'lara mohla v klidu trefit šípem.
- Vztah obou hrdinů prý má v sobě mít trochu sexuálního napětí i odlehčené polohy v duchu "malá sestřička a velký bratříček".
- Vyprávěním budou provázet časté filmečky s hrubým střihem a spoustou krátkých, úderných dialogů, kolikrát spíše hlášek v jediné větě.
- Splitscreen autoři neimplementovali kvůli náročnosti na grafiku.
- Dle tvůrců hra vychází z tradice Dungeons & Dragons a všech spřízněných titulů (Lorda Britishe a jeho Ultimy, Wizardry, Dungeon Mastera atd.), ačkoliv stylem hraní má nejblíže k Uncharted, Gears of War nebo Army of Two.
- Ve vývoji je zhruba dva roky a měla by vydržet na nějakých deset hodin hrubého hracího času.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Způsob kooperace v Hunted Demons Forge [28.3.2010 16:16]
Temný věk z RPG Hunted Demons Forge [26.3.2010 13:13]
zdroj: Ars Technica & EG