Podrobnosti o Condemned 2: Bloodshot
zdroj: tisková zpráva

Podrobnosti o Condemned 2: Bloodshot

5. 6. 2007 20:20 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Konečně detaily o příběhu, grafických efektech, novém systému soubojů či způsobu detektivního pátrání.

Zhruba před měsícem jste se na našich stránkách mohli dočíst, že SEGA a Monolith Productions chystají Condemned 2: Bloodshot. Podle úvodních oficiálních informací hra vyjde příští jaro a hráčům nabídne ještě temnější a brutálnější akci. Redaktorům IGN se z tvůrců podařilo vymámit podrobnosti a ty si teď shrňme. Obecně se očekává, že nová hra bude po všech stránkách lepší než původní Condemned: Criminal Origins (recenze), a to už z toho důvodu, že tvůrci při vývoji jedničky mnohým technologiím teprve přivykali a teď, když už pořádně vědí, co a jak funguje a dovedli své nástroje k jakés takés dokonalosti, se mohou konečně rozjet. Z technického hlediska tedy bude Condemned 2 vybavena např. novými systémy shaderů, efektů prostředí a uživatelského rozhraní. Novinkou mají být i funkce HDR (High Dynamic Range). Vývojáři nenechali nic náhodě a zapracovali také na optimalizaci CPU a hospodaření s pamětí, aby z cílových platforem (PS3 a X360) vymáčkli maximum. Všechno to má vést k mnohem interaktivnějšímu (i s ohledem na reakce vůči zbraním), rozmanitějšímu a detailnějšímu prostředí, stejně jako k působivějším efektům.

Ale nyní k příběhu. Děj Condemned 2 se odehrává zhruba rok po událostech v prvním dílu. Opět se zde setkáte s Ethanem Thomasem, který se z toho, co prožil, ještě nevzpamatoval a marně v tom hledá nějaký smysl. Je úplně na dně. Jeho zbitá duše je plná hněvu a nenávisti a snaží se najít někoho, kdo by za tu bolest konečně zaplatil. Tentokrát se bude hrát podle jeho pravidel. Bloodshot má prý odpovídat na celou řadu otázek nastolených v Criminal Origins. Screenshoty bohužel k vidění ještě nejsou, pouze pár artworků.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Jinak úpravy se samozřejmě nedotýkají pouze technologií, které hru pohánějí, ale také různých oblastí hratelnosti. Těšit se můžete na nový systém kontaktního souboje, umožňující házet objekty, rozbíjet hlavy láhvemi, popálit protivníka paralizátorem, apod. To ovšem neznamená, že by tvůrci zapomněli na boje vedené na dálku. Oba dva tyto typy akce budou základem hry a cílem vývojářů je vám v jejich rámci nabídnout mnohem pestřejší paletu možností (vč. komb). Kromě toho byste měli mít tentokrát mnohem větší kontrolu nad svým zážitkem. Co se týče zbraní, určitě se neobejdete bez starého dobrého kusu trubky. Vrátit by se mělo i pár dalších oblíbených kousků, nicméně celkový arzenál bude rozšířen i o řadu nových (viz již zmíněné lahve či kulečníkové koule). Některé další zbraně budou určené pouze pro konkrétní mise.

V Criminal Origins se rovněž vyskytoval prvek kriminalistiky, a to zejména coby prostředek k vyprávění příběhu. Protože to ke světu Condemned patří i v nové hře bude mít detektivní práce své místo, avšak způsob začlenění bude jiný. Celý systém byl přepracován. V mnohým případech nebude vyšetřování povinnou součástí postupu hrou, ale rozhodně vám má pomoci poskládat celou tu záhady příběhu dohromady. V každém případě nebudete nijak omezeni, rozhodlete-li se pojmout hru výhradně akčně. Pokud jde o nepřátele, už Criminal Origins se mohla pochlubit rozmanitou AI a Bloodshot v tomto ohledu nebude jiná. Představí vám samozřejmě také spoustu nových typů rivalů, z nichž mnozí budou specifičtí pro ten který level. A nemůžeme nepřipomenout skutečnost, že Condemned 2 bude vybavena také multiplayerem. Avšak jediné, co o této části hry tvůrci prozradili, je, že by jeho součástí měly být různé módy, třeba typu deathmatch, avšak nikoliv kooperace.
zdroj: IGN

korgull

Nejnovější články