Pár informací z rozhovoru s producentem série Keijim Inafunem naznačuje, na co se můžeme připravit.
Nová Onimusha s podtitulem Dawn of Dreams především nabídne předělaný kamerový systém, s čímž souvisí i mnohem větší volnost pohybu. Větší svoboda při prostupu herními levely, definice vlastního kamerového nahlížení a také souboje, které už nebudou v klasickém samurajském stylu jeden na jednoho, to všechno zní docela slibně. Nicméně Inafune podotýká, že provedené změny nebudou až zase tak signifikantním krokem, jako tomu bylo v případě Resident Evil 4 (myšleno v komparaci s ostatními díly série).
Další Onimusha má být ještě akčnější projekt, než tomu bylo v minulosti, a příběh, potažmo lehké adventurní prvky mají výrazně ustoupit do pozadí. Mluví se o soustředění spíše na hardcore hráče, o novém designu a v tomto kontextu o dalším zasazení akce do starověkého Japonska, pročež se zde mají objevit historická jména a hlavní hrdina s komplikovanou minulostí. Na E3 budeme zcela jistě chytřejší, co že to v Capcomu zase kutí za "coin-opovku".