Hráč se v roli odstřelovače ocitne ve středu boje hned tří znepřátelených stran. Hlavní roli sehraje, jako u každé správné odstřelovačské hry, volba cílů a rozhodování, kdy je lepší likvidovat protivníky na blízko či z dálky, a kdy je lepší se nepřátelům vyhnout a prostorem se proplížit. Herní obsah prý bude nelineární díky sandboxové povaze prostředí, což zvýší znovuhratelnost Sniper: Ghost Warrior 3 - prostě zkoušíte mise plnit jiným způsobem. Nicméně si na hru samotnou ještě počkáme, protože vydání pro PC, PS4 a Xbox One je naplánované až na první měsíce roku 2016.
„Značka Sniper: Ghost Warrior je jedna z nejpopulárnějších v portfoliu CI Games,“ vysvětluje Marek Tyminski. „Celkem prodala 5,5 milionu kopií, takže do třetího dílu investujeme hodně úsilí. Chceme vytvořit AAA značku, u které se hráči mohou spolehnout, že je čeká prvotřídní zážitek.“
Kromě faktu, že se na vývoji podílí bývalý mariňák a dlouholetý vývojář Paul B. Robinson, je pikantní, že na pozici producenta najdete i Steva Harta, který působil na stejné pozici ve studiu Rebellionu při vývoji konkurenční Sniper Elite V2. Více toho o hře zatím nevíme, můžete ale sledovat facebookové stránky, které vypadají celkem aktivně.