Kromě začátku série Fallout se odvolává i k Diablu či sérii Commandos. Nepřátele tak půjde lstí obejít či se proplížit, pokud ale dojde na souboj, tak se hra přepne do klasického tahového režimu, jehož podobu ukazuje trailer níže.
Tahové souboje jsou nadále ovšem zrychlené tím, že výběr akcí sice probíhá v tazích, jejich provedení ale následně proběhne simultánně a souboje jsou tímto způsobem svižnější. Taktickému přístupu tím však naštěstí nijak neodzvoní. V rámci boje půjde třeba i klást miny a důmyslnější pasti.
zdroj: Archiv
Krajina hry je od začátku otevřená a díky překročení původního cíle na Kickstarteru se po ní lze pohybovat i ve vozidlech a hra vám nebude klást ve vaší aktivitě žádná omezení. To podtrhává i soubor miniher a aktivit, kterými se lze při pouti zabavit. Mezi ty patří například hraní hazardních her, možnost vykrádat truhlice i kapsy NPC. Ovšem pokud tyto nějakým způsobem nenaštvete, tak se k vám budou moci dokonce i přidat, a to platí jak pro lidi, tak například i pro zvířata. Stačí jen přijít na to správné, co daného jedince naláká. To může mít podobu splnění questu či jen vyslovení správné ceny stanovené herní měnou – šroubky.
Celkově tvůrci hru popisují především jako tak trochu jiný Fallout a hru s modernějším přístupem i s 3D enginem s možností rotace a s cyklem dne a noci. Propriety pionýra postapo izometických RPG ale zůstávají a hráči se tak dočkají radioaktivních bažin, mutantů a chatrných příbytků přeživších obyvatel.
Co přesně se na bývalém poloostrově stalo tak již musíte vypátrat vy sami a ochutnávku vám může zprostředkovat nejen hratelná demoverze, ale třeba i ukázka atmosféry v podobě soundtracku (tvůrci jsou Piotr Koczewski, Maxim Protsenko a Kevin MacLeod). Plná hra je pak přístupná zatím pouze na Windows, časem by měla dorazit ale i na Mac a na Linux.