Divinity: Original Sin II je nejambicióznější RPG z produkce studia Larian
zdroj: tisková zpráva

Divinity: Original Sin II je nejambicióznější RPG z produkce studia Larian

12. 8. 2015 15:50 | Novinky | autor: Adam Homola |

Larian Studios vtrhnou 26. srpna znovu na Kickstarter a pokusí se hráče zaujmout svým doposud "nejambicióznější RPG vůbec" - právě oznámené Divinity: Original Sin II bude přímým pokračováním prvního dílu z minulého roku, který tvůrci částečně financovali rovněž skrze Kickstarter. Vývojáři si tehdy řekli o 400 000 dolarů a nakonec vybrali necelých 950 000 dolarů. Kolik budou chtít tentokrát, se teprve uvidí.

Ještě než se 26. srpna Divinity: Original Sin II na Kickstarteru objeví, můžete crowdfundingovou kampaň ovlivnit. Stačí navštívit tuto stránku a napsat vývojářům, co byste chtěli za odměny na specifických stupních příspěvků, jak by měla vypadat digitální a fyzická edice apod.

Společně s ostatními hráči tak můžete vývojářům říct, jaká podoba KS kampaně by se vám líbila. Pokud se sejde dostatek hlasů kolem několika dobrých nápadů, vývojáři je pravděpodobně realizují. Výsledkem by tak měla být kampaň, kterou si hardcore hráči ušijí na míru svým přáním a vývojáři nebudou muset s některými stupni odměn střílet naslepo.

"Naše komunita byla pro úspěch první hry naprosto zásadním faktorem. Když tuhle komunitu nebudeme mít u dvojky, myslím si, že pro nás bude velmi obtížné dosáhnout cílů, které jsme si pro Divinity: Original Sin II stanovili. Proto uděláme maximum, abychom naši komunitu znovu získali. Pokud se nám to podaří, bude finální výsledek výrazně lepší," uvedl Swen Vincke na webu.

Vincke také napsal, že tentokrát bude vývoj podstatně jiný - už prý nebudou muset "ztrácet čas" vymýšlením a budováním základních systémů, které sežerou kolem 60 procent vývojového času. Budou se tak moct soustředit primáně na hratelnost a věnovat jí výrazně víc času, než kolik mohli u prvního dílu. Tím pádem budou mít logicky i víc času pro ladění a úpravu detailů.

Pokud by vás zajímalo, jaký rozdíl bude mezi prvním a druhým Original Sin, nabízí Vincke jedno menší přirovnání: máme si prý představit BioWare a jejich rozdíl mezi Baldur's Gate a Baldur's Gate II. Něco v podobném rozsahu se na nás chystá, byť nám zatím vývojáři nic moc konkrétního neřekli a je potřeba počkat na spuštění crowdfundingové kampaně.

I když to Vincke nenapsal na plná ústa, je možné, že Larian Kickstarter na Divinity: Original Sin II možná ani nepotřebuje. Na svém webu totiž prozradil, že už teď mají rozpočet na to, aby mohli udělat cool věci. Pokud se jim Kickstarter podaří, budou moct prý udělat hodně cool věci. Chytřejší budeme 26. srpna, kdy se Kickstarter spustí.

Datum vydání Divinity: Original Sin II samozřejmě neznáme, ale bez pochyb k tomu dojde až po vydání Divinity: Original Sin - Enhanced Edition, která by měla vyjít ještě v průběhu letošního roku. Hratelný prototyp dvojky však bude dostupný návštěvníkům blížícího se PAX Prime na konci tohoto měsíce v Seattlu, kdy se o hře dozvíme podrobnosti.

Divinity: Original Sin II zdroj: tisková zpráva

Nejnovější články