Důvodem byla jednak kolize s 10 let starým stolním RPG stejného názvu a především skutečnost, že tato hra prošla mnoha úpravami k lepšímu. Požádali jsme proto Petera Nagyho z vývojářského studia 3D People o přiblížení těch hlavních změn, které v Kult za poslední měsíce učinili ve spolupráci s anglickou firmou International HOBO:
-
Prakticky kompletne cely RPG system bol prerobeny od zakladu. Je uplne originalny, vlastne sa tazko prirovnava k niecomu inemu. Priebezne budeme zevrejnovat informacie o vlastnostiach systemu, zmienim len tolko, ze sa vyrazne zvysila hratelnost a variabilita, hrac si vlastne celu hru moze vyberat vlastnosti, ktore bude zlepsovat a to scasti aj nezavisle od level up-ov, jednoduchou zmenou pouzivaneho vybavenia. Kompletne sa prepisali dialogy a texty v hre, vsetko je napisane v anglickom jazyku, co znamena podstatne vyssiu kvalitu textu ako keby sa to cele prekladalo zo slovenciny. Tu prichadza bohuzial nutnost pripadneho prekladu do CZ/SK v pripade lokalizacie.
nové obrázkykompletní galerie
-
Dejova linia sa vylepsila, aj ked samozrejme v ramci uz existujuceho sveta :-) Momentalne je putavejsia, hra sa zauzluje a vyvrcholi 6 moznymi rozuzleniami, podla hracovych volieb pocas hry. Nebudem samozrejme prezradzat vela dopredu, nieco uz bolo zverejnene na stranke nasho publishera, ja len zmienim, ze sa v kazdom pripade snazime vyhybat existujucim cliche typu - zly a mocny carodej, vyvolanie mocneho demona a nasledna tazka uloha zachrany sveta od zla...:-) To iste plati aj pre questy, v ktorych sa snazime vyhnut co najviac "unikatnym" fed-ex questom, resp ak su nejake nevyhnutne, snazime sa ich v max moznej meire spestrit...
zdroj: vlastní zpráva