Razer je už tradiční výrobce hráčských periferií a také jeden z trendsetterů v oblasti hráčského stylu. Nicméně, jeden krok firmě hrubě nevyšel, a to reklama na masku Zephyr, kterou začala prodávat během covidové pandemie. Obsahovala totiž docela dost údajů, a především byla strukturovaná tak, aby vytvářela dojem, že maska je vybavená filtry N-95, tedy žádanou a vyhledávanou úrovní ochrany před patogeny.
Jenže ouha, Razer tady vzal označení N-95 jako buzzword a ve skutečnosti Zephyr tuto jasně definovanou ochranu postrádá. Zephyr sice má hezkou ergonomii, RGB podsvícení a větráčky (?), ale není to ochranná pomůcka. Kromě nespokojených zákazníků záležitost začala řešit i americká FTC a nakonec došla k tomu, že za masku, prodávanou jen pár měsíců v letech 2021-22, musí Razer vrátit zpátky peníze a zaplatit pokutu 100 tisíc dolarů. Což nebolí tolik jako ten milion dolarů, který musí společnost vrátit zákazníkům.