Benchmarky Team Fortress 2 bety
zdroj: tisková zpráva

Benchmarky Team Fortress 2 bety

19. 9. 2007 16:16 | Hardware | autor: Redakce Games.cz |

Navzdory komiksovému vykreslování postav, dynamickému nasvícení a jiným efektům není hra hardwarově náročná.

Team Fortress 2 je po technologické stránce zajímavým počinem. Valve u něj nezvolili stejný přístup jako třeba u Counter-Strike nebo Half-Life 2, kde se snaží o fotorealistickou grafiku, ale namísto toho použili stylizovanou grafiku, kde hlavní hrdinové připomínají komiksové postavičky. Technika vykreslování je tedy úplně jiná, jmenuje se Phong Shading a je navíc doplněná o dynamická světla, dynamické stíny a jemné částicové efekty. Určitě to není první hra, která zabrousila do komixového stylu, ale rozhodně (pokud mi teda paměť slouží) je to jedna z prvních her, která má k tomu ještě dynamické osvětlovací efekty. Jaký má tato kombinace dopad na výkon testovali na AMD Zone. Graf níže zachycuje výkony v rozlišení 1600x1200 bodů, s nastavením všech detailů na úplné maximum a navíc se zapnutým 4xAA + 8xAF.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Dobrá zpráva je, že všechny testované grafické karty i při tak vysokém rozlišení dosáhly v průměru přes 30 fps. Navíc obě verze GeForce 8800 GTS podávají výkon kolem hranice 100 fps, takže u nich bude pravděpodobně možné zapnout ještě pokročilejší AA nebo AF, popřípadě zvednout rozlišení. Gratulace tak směřuje do Valve, že se jim (opět) podařilo udělat graficky intenzivní, přesto solidně odladěnou hru, kterou si zahrají i majitelé normálního nebo staršího hardwaru. Závěrem snad jen zbývá dodat, že výsledky GeForce 8800 GTX na AMDZone přibudou později. Karta by měla mít výkon kolem 110-120 fps.
zdroj: AMDZone

cappy

Nejnovější články