Top články

• 911 Operator - recenze

28. 3. 2017 v 19:05 - Recenze Autor: Pavel Skoták 0

hq720

“Dobrý den, dala bych si pizzu s feferonkama,” ozve se z telefonu. “Tohle je 911, nedělejte si z nás legraci,” odvětí operátor a zavěsí. Něco podobného se určitě stát může, ale jak by vám bylo, kdybyste byli na místě operátora, který právě zavěsil partnerem ohrožované ženě, která nemohla mluvit jinak než v heslech, aby nevzbudila podezření? Asi dost hrozně. Zvlášť, když situace ze hry 911 Operator vychází ze skutečné události, která ale naštěstí dopadla lépe než můj první hovor ve hře. A takových je víc. celý článek

avatar Francis 29. 3. 2017 v 00:52

Poslal som obrnený transportér plný policajtov s M4-kami na chlapíka, ktorý mal doma ilegálny softvér. celý komentář

• Civilization VI

Neuplyne měsíc, abychom se nedočkali dalšího updatu skvělé tahové strategie Civilization VI. Březnová nadílka začala placeným přírůstkem Persie pod vedením Kýra Velikého a Makedonie v čele s Alexandrem (taktéž Velikým). Ještě tento týden pak pokračuje takzvaným Jarním updatem, který zdarma přinese spoustu oprav a vylepšení včetně dalších úprav poněkud nedokonalé umělé inteligence. celý článek

avatar Coffin.Corner 28. 3. 2017 v 19:46

Warmongering je v šestce fakt na palici. Většinou hraju mírumilovně, ale prakticky nemám šanci se vyhnout válce se sousedy. Budiž. Jenže když jim dám najevo, že si na mě neměli nic... celý komentář

• The Station

Příběhová adventura The Station řeší zajímavé dilema. Lidstvo (tedy přesněji řečeno megakorporace Axiom) se díky technologii červích děr vydalo ke hvězdám, a na jedné ze Zemi podobných exoplanet nalezlo inteligentní život. Skvělá zpráva, že? Teď už jen navázat kontakt a rozvinout přátelské vztahy. Ale ouha – dvě frakce mimozemšťanů spolu právě vedou zničující občanskou válku. Axiom tak místo diplomatické delegace vyšle jen tříčlennou pozorovací posádku v tajné vesmírné stanici. Jenže se něco hrozivě pokazí. celý článek
  • Aaero

Žánr stříleček, které se snaží o co nejdokonalejší zkombinování výrazné vizuální stránky s hudebním doprovodem, není málo. Aareo ale vypadá jako jeden z těch úspěšnějších pokusů hned z několika důvodů. celý článek
  • patrice_desilets

Poslední dubnový týden bude v Berlíně patřit videohrám. V rámci akce International Games Week Berlin se hlavní město Německa stane dějištěm deseti nezávislých herních akcí. Jednou z nich je i nejstarší vývojářská konference v Evropě Quo Vadis, na jejímž letošním ročníku vystoupí se svými přednáškami například tvůrce série Assassin’s Creed Patrice Désilets nebo hlavní designér Star Wars Battlefront z EA DICE Niklas Fegraeus. celý článek
  • boris

Umělá neuronová síť, to je panečku vynález. Jde o jeden z modelů používaných při tvorbě umělé inteligence, který napodobuje strukturu biologického mozku, a dobře funguje například v lékařství nebo na burze. A podle ruského studia Nival, stojícího za druhoválečnou strategií Blitzkrieg 3, se hodí i na bitevní pole. Jejich nový výtvor, který do hry dorazil před pár dny, se jmenuje Generál Boris. A soudě dle videa by vám mohl pořádně zatopit. celý článek

avatar Jack1947 28. 3. 2017 v 21:18

Bude cheatovat ? celý komentář

• m3faster

Pokud jste ještě nehráli Mafii III, můžete si třetí hru v původem tuzemské sérii vyzkoušet v právě vydané demoverzi pro PC, PS4 a Xbox One. Demo obsahuje celou úvodní sekvenci, což znamená spíše lineární, ale povedenou část s vyloupením banky, zradou a prvními kroky na cestě pomsty – takže se nestihne projevit repetitivní náplň misí zbytku hry. Majitelé hry zas mají nově možnost Lincolnův příběh rozšířit o první příběhové (a placené) DLC s názvem Faster, Baby! celý článek

avatar KrPa 28. 3. 2017 v 15:14

To je ted nejaka moda *1* vydavat dema pul roku po vypusteni hry *15* celý komentář

• Antihero

Vzpomínáte na to, jak jste v Assassin’s Creed Syndicate bojovali proti využívání dětí velkopodnikateli a gangstery na náročnou či špinavou práci? Právě to si vyzkoušíte v tahové strategii Antihero, která vás zavede do viktoriánského města, které je zralé, abyste mu ze své zaplivané základny vládli. K ruce budete mít zloděje, zabijáky, ale i sirotky, kteří se nebojí krást a infiltrovat cíle vašich lupičských výletů. celý článek
  • Absolver

Přestože nejsem úplně přesvědčený o životnosti Absolver, musím říct, že ze všech možných projektů je asi nejblíže cíli - převést klasické souboje z kung-fu filmů a dalších bojových umění do herní podoby, navíc v multiplayerové podobě. Přesvědčit se o tom můžete ve čtvrthodinovém videu, které představuje první kroky ve hře a základní mechaniky, ale především ukazuje dynamiku soubojů. celý článek

avatar TheGGG 28. 3. 2017 v 11:17

no nevím, jestli mi ty křečovité animace a otřesné pohyby připomínají MA filmy... včera jsem viděl SPL 2 a až něco takového bude ve hře, pak mě řekněte.... celý komentář

• The Crow's Eye - recenze

27. 3. 2017 v 19:30 - Recenze Autor: Ondřej Švára 0

croweye

Záhady žijí tak dlouho, dokud se nevysvětlí. S jednou takovou může skoncovat hrdina logické adventury The Crow's Eye. V retrospektivním příběhu s obstojnou dávkou napětí ho namísto příšer poženou zlé myšlenky, což dokazuje, že poctivé herní psychothrillery ještě nevymřely. The Crow's Eye je Amnesia bez přehnané odpornosti, a to jí sluší. Leccos ovšem mohlo dopadnout lépe. Zejména příběh měli autoři zkusit vyprávět bez hloupých audiovzkazů. A hádanky si také zasloužily více kreativity. celý článek

Novější 1 2 3 4 4167 Starší

Bleskovky

RSS