V podstatě jedinou výhodou WRC 8 oproti DiRT Rally 2.0 je oficiální licence FIA. Díky ní se proháníte po ikonických tratích ve vozidlech aktuální sezóny v tělech skutečných jezdců. Za Sébastiana Ogiera si zajezdíte v Citroënu, Jari-Matti Latvala pilotujete Toyotu spolu s Krisem Meekem a Ottou Tänakem, a nechybí ani legendární Sébastian Loeb, letos řídící vůz značky Hyundai.
Kromě jezdců z vrcholové soutěže WRC se dostaví i pár dalších z nižších tříd jako WRC 2 a WRC Junior. Stejně tak nezůstane jen u moderních strojů, ale zajezdíte si i v některých historických kouscích, které se představí později.
zdroj: Archiv
WRC 8 si pro závodníky připraví na 100 různých zkoušek napříč 14 zeměmi světa, mezi kterými nechybí Monako se slavnou Rallye Monte Carlo a Turecko. Tvůrci z Kylotonnu, kteří mají na svědomí i loňskou V-Rally 4, slibují kompletně překopanou kariéru s padesáti týmy, která nabídne detailní úpravy vozidla a postupný vývoj týmu.
Změn dozná i jízdní model, jehož fyzika byla předělána na všech typech povrchů. K tomu přibude dynamické počasí, které má mít realistický vliv na ovladatelnost vozu a bere v potaz aktuální nastavení vozu a výběr pneumatik. V kariéře bude potřeba udržovat dobré vztahy s meteorology, abyste měli co nejpřesnější informace o nadcházejícím počasí.
Ani tentokrát nebudou chybět esportové turnaje, ale další informace a snad i nějaké obrázky a další záběry z hraní dorazí později. WRC 8 vyjde letos v září na počítačích, PlayStationu 4, Xboxu One a nyní už i na Switchi. Studio Kylotonn si platformu Nintenda vyzkoušelo loni s V-Rally 4 a zjevně se osvědčila.