„Když k nám bývalí členové Big Hige Games loni přišli, viděli jsme možnost, jak pomoci skupině skvělých lidí a dát jim práci na projektu, který tým potřeboval“. Čímž má Sweeney na mysli vývoj iOS spin-offu povedené mobilní značky Infinity Blade: Dungeons. Jenže, jak se zdá, vše nešlo dle plánu.
„Sweeney to komentuje celkem lakonicky. „Byl to odvážný pokus a kluci z Impossible se snažili, všechna čest, ale nakonec to prostě pro Epic nefungovalo, jak mělo. Co se týče Infinity Blade: Dungeons, vývoj hry je pozastaven a my se rozhodujeme o další budoucnosti tohoto projektu“.
Nutno říci, že se Epic nechová nijak drakonicky. Přenechá studiu práva na užívání značky Impossible Studios (což není zase tak málo), vyplatí celému týmu tříměsíční odstupné a samozřejmě týmu zůstane i „to úžasné logo s okřídleným medvědem“, jak se vyjádřil Sweeney.
11. 2. 2013 11:03 | Byznys | autor: Aleš Smutný |
Když jsem loni v srpnu psal o tom, že se Epic Games ujali části 38 Studios, tvůrců Kingdom of Amalur: Reckoning, přesněji řečeno Big Huge Games, kteří stáli za Rise of Nations a dá jim novou šanci a jméno - Impossible Studios, netušil jsem, že tenhle svazek bude mít tak krátkého trvání.
Zakladatel Epicu Tim Sweeney totiž oznámil, že Epic Impossible Studios zavírá.