Nový Splinter Cell nabídne dvě verze Spies vs Mercs multiplayeru
zdroj: tisková zpráva

Nový Splinter Cell nabídne dvě verze Spies vs Mercs multiplayeru

7. 5. 2013 19:33 | Preview | autor: Petr Poláček |

Ať mi za to hrozí cokoli, budu až do roztrhání těla tvrdit, že Conviction byla dobrá hra. Jedním dechem ale dodám, že to nebyla skutečná Splinter Cell hra a chápu kyselé obličeje fanoušků. Snaha Ubisoft přiblížit sérii širšímu publiku měla právě na konto SC: Conviction kontroverzní efekt. Tvůrci se ale, zdá se, z reakcí fanoušků na Conviction poučili a Splinter Cell: Blacklist by to měl reflektovat, když nechá na hráči samotném, jestli chce hrát stealthový old school Splinter Cell, nebo raději ten moderní a spíše akční.

Už dříve názorně demonstrovali, jak všestranná hra bude v rámci příběhové kampaně, a nyní se o to samé pokouší v souvislosti s multiplayerem. Video v článku, kde se tedy víc kecá, než ukazuje, ale budiž, prezentuje dvě základní multiplayerové varianty, které jsou na první pohled totožné, ale ve skutečnosti jsou prý nesmírně odlišné.

Classic navazuje konceptem i herními principy na Spies vs Mercs multiplayer z Pandroa Tomorrow i Chaos Theory a půjde v něm o souboj čtyř hráčů, dvou na každé straně. Buď budete v kůži špióna z pohledu třetí osoby unikat žoldákovi, nejlépe s pomocí stínů a hackovat terminály. Nebo budete z pohledu první osoby v kůži žoldáka špióna nahánět s jediným cílem – sejmout ty mrštnou potvoru. Hra světla a stínu bude v tomto módu podstatná bez ohledu na to, za koho zrovna budete hrát.

...

Druhým základním multiplayer módem Splinter Cell: Blacklist je právě Blacklist. V zásadě jde o tu samou variantu Spies vs Mercs, ale jenom v základu. Od klasické varianty se tato moderní liší vyšším počtem hráčů (4vs4), jinak nasvícenými mapami (méně tmy, asi) ale i hračkami, které jsou v tomto módu k dispozici a ve výsledku i stylem hry – je dynamičtější a více akční.

Splinter Cell: Blacklist samozřejmě nabídne i podporu kooperace, ale o té si nějakou tu pohádku povíme až někdy jindy. Prozatím pojďme mudrcovat nad tím, jestli je opravdu možné udělat hru tak obsahově flexibilní, že se zavděčím skalním fanouškům série, ale i tzv. hráči obecnému. Co myslíte?

Nejnovější články