Assassin's Creed: Syndicate údajně nabídne dvě hlavní postavy a pustí k vodě multiplayer
zdroj: tisková zpráva

Assassin's Creed: Syndicate údajně nabídne dvě hlavní postavy a pustí k vodě multiplayer

12. 5. 2015 10:51 | Preview | autor: Aleš Smutný |

Ačkoliv hlavní oznámení ohledně Assassin's Creed: Syndicate (což je asi přejmenovaná Victory) nás čeká až večer, kdy bude první trailer (viz článek se streamem), v Ubisoftu se vždycky něco vykecá. Alespoň redaktoři Kotaku říkají, že se dostali k informacím ohledně hlavních hrdinů hry. Samozřejmě jde o informace nepotvrzené, ale vzhledem k historii Ubisoftu s podobnými úniky informací se dá čekat, že je to pravda. Hra tedy bude mít dva hrdiny, sourozenecké duo Jacob a Evie.

Jak je vám dle jména jasné, k hrdinovi se tentokrát přidává hrdinka. Člověka hned napadne, že jde o reakci Ubisoftu na kritiku z loňska kvůli absenci asasínek v kooperativním módu Unity. Tak či tak ale jde o příjemný bonus, už ti hrdinové-rebelové s kápí začínali trochu splývat. Nicméně Jacob prý bude tím „hlavním“ a herní čas rozdělený mezi ně bude v poměru 75:25 pro Jacoba.

Mezi misemi, při prozkoumávání světa bez nějakého úkolového zadání ovšem budete moci mezi oběma postavami svobodně přepínat, což je velmi sympatický krok, jak umožnit hráčkám, aby měly blíže ke svému hernímu alter egu. Co se týče příběhu, mnoho nevíme, jen, že sourozenci prý budou silně zapleteni do londýnského podsvětí z viktoriánské éry, což by mohlo přinést pár zajímavých míst a spoustu bizarních slangových výrazů a akcentu.

Podle zdroje také hra přijde o multiplayer, což není zas tak velká ztráta, protože ten se v posledních titulech z původního minimalistického konceptu změnil v jakéhosi kočkopsa a hlavně, Assassin's Creed si asi nikdo nekupuje kvůli multiplayeru a nejspíše ani kooperativní mise v Unity nebyly zase tak moc oblíbené. Podle mne jde o dobré nápady a dobré změny, takže zase upínám svůj zrak k plánovanému podzimnímu vydání s tichým očekáváním dobré hry.

zdroj: youtube.com

Ano, Ubisoft by mohl s produkcí klasických Assassin's Creedů (tedy ne plošinovek, mobilních a kdoví jakých her) přibrzdit, protože v tomto tempu si už jednotlivé tituly neužijí snad ani fanoušci. Nicméně k chystanému Assassin's Creed: Syndicate chovám naději, že bude jedním z těch titulů, které zabodují a plně využijí technologie využité v předchozí hře. Kupříkladu Assassin's Creed III bylo poměrně zklamání, ale vkročila do sféry námořního boje a freerunu v přírodním prostředí. Plně a skvěle toho využila až Black Flag, která díky tomuto zamíchání s původními prvky vystřelila v zábavnosti hodně vysoko.

A podobně doufám, že tomu bude u Syndicate a vztahu k Unity. Ta, ač nebyla špatnou hrou, se potýkala s technickými problémy, které často plynuly i z nového systému zalidnění měst a navigace skrze domy. Ano, davy vypadaly skvěle, prodírání jimi působilo dojmem skutečné metropole, ale bylo vidět, že nová technologie ještě nebyla dostatečně doladěná a velmi často člověka z atmosféry vytrhl nějaký glitch. Takže doufám, že viktoriánský Londýn už plně a hlavně bezchybně využije toho, co revoluční Paříž teprve naťukla. Každopádně dnes o Assassin's Creed: Syndicate neslyšíme naposledy, uvidíme se ještě u traileru.

Nejnovější články