Vývojáři hru popisují jako extrémně responzivní rubačku, kde míchají dohromady svižný šerm meči společně se střílením do všech možných směrů, typickým pro ovládání analogovými páčkami gamepadu.
Dva na první pohled odlišné styly útoku máte proto, že se postavíte tváří v tvář strážcům - smrtícím postavám, s jejichž návrhem přišel Takaši Okazaki, tvůrce Afro Samurai. Každý ze strážců má totiž svůj vlastní bojový styl a je na vás, abyste našli odpověď na danou situaci, dokázali se jí svým stylem přizpůsobit a strážce porazit.
zdroj: Archiv
"Při navrhování Furi jsme pořád mysleli na japonské akční hry. Na hry, které odměňují schopnosti a reflexy. Na hry, jejichž hrdina reaguje okamžitě, jako tomu bylo třeba v Devil May Cry, jakékoliv hře od Platinum, nebo dokonce v sérii Super Punch Out," napsal v tiskové zprávě kreativní šéf hry Emeric Thoa.
Vaším cílem je porazit všechny bosse, uniknout ze surreálistického vězení a nakonec také objevit tajemství skrývající se za poslední bránou. Gró Furi netkví podle prvních zpráv tolik v příběhu jako spíše v rychlé energické akci a té by měl v budování atmosféry pomoci i soundtrack od mladých talentovaných elektro hudebníků v čele s Carpenter Brut.
Toho můžete mimochodem slyšet už v prvním oznamovacím traileru. Vedle něj se můžete nechat nalákat i oficiálními obrázky, které styl hry jen podtrhnou. Na Furi přitom nebudeme muset čekat nijak zvlášť dlouho: pokud půjde všechno podle plánu, měli bychom si zahrát už někdy na jaře příštího roku a to na PC a PlayStation 4.