Železní gladiátoři v One Must Fall: Battlegrounds
zdroj: tisková zpráva

Železní gladiátoři v One Must Fall: Battlegrounds

25. 11. 2002 14:14 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Psal se rok 1994, když se na trhu objevila robotická mlátička nazvaná One Must Fall 2097.

Ta se nyní dá sehnat jako shareware, ale její téma v zapomnění neupadlo, ba naopak. Již přes dva roky se vývojáři z Diversions Entertainment snaží o její pokračování pojmenované jako One Must Fall: Battlegrounds. Stejně jako v jeho předchůdci, i v moderním 3D pojetí budou hlavním tématem zápasy robotů - gladiátorů a i zde najdeme dvojakost postavy. Každý robot je totiž řízen pilotem, tudíž si musíte nejdříve zvolit jeho a teprve potom mu přidělit železnou mašinu. Každý pilot má zase určitou úroveň ve čtyřech vlastnostech: síla, hbitost, odolnost a soustředěnost. Jen toto určení ale samo o sobe nestačí, protože i každý robot má určité bojové schopnosti a možnosti a také naprogramovaný herní styl. Strojů má přitom být na výběr osm (každý ve třech různých vzhledových provedeních) a pilotů okolo padesátky. Jen si spočítejte, kolik možností dostanete, můžete-li je libovolně kombinovat. Singleplayerová část má pokračovat v příběhu One Must Fall 2097, odehrává se asi dvacet let po jeho událostech a podstatné je především to, že zápasy robotů jsou ještě populárnější a žádanější. Fanoušky jistě potěší i přítomnost několika původních postav.

V multiplayeru si může zahrát až 16 různých hráčů a připraveny mají být mapy s venkovními lokacemi i interiéry (jedním z nich je i jakási novodobá pyramida). Herní styl by se přitom neměl příliš lišit od obvyklých týmových akcí, samozřejmě s tím rozdílem že v OMF:Battlegrounds bojujete se svými železnými krabicemi "tváří v tvář". Rozhodně ale nepůjde o jednostrannou nudnou hru, na výběr bude celá řada kopanců, výskoků, úderů všemožnými částmi, blokování, úskoků a dalších speciálních možností útoku či obrany. Stejně jako mnoho bojových her, i zde pro vás tvůrci připravili celou řadu nástrah, umístěných různě po arénách. Pozor byste si měli dát na pískové prolákliny, rafinovaně naaranžované čepele a podobně nepříjemné pasti.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

Na výběr má byt několik modů, převzatých z FPS. Jejich hraní bude ale zaměřeno spíše na dosažení nejlepšího skóre v boji, speciální body se přičítají za užití comb nebo různých speciálních útoků (mod Demolition nebo Demolition Team, kde se sčítá výsledek celé skupiny). U Last Man Standing a Last Team Standing jde zase klasicky o to přežít všechny ostatní hráče, respektive týmy. Speciálním prvkem je pak Laser Ball, který si vzal základ z amerického fotbalu. Podobně jako u Bombing Run v Unreal Tournament 2003 je hlavním úkolem položit objekt za nepřátelskou linii. Laser Ball může být hrán jako součást kteréhokoliv jiného modu, po úspěšném položení "míče" se sám vrátí doprostřed arény a zasáhne nepřátele laserovými paprsky, které je oslabí a to je pochopitelně užitečné při jakékoliv hře. Pozoruhodně zní i fakt, že tento Laser Ball může být navzdory koncepci hry použit jako zbraň, jednoduše tak, že jej po někom vypálíte a on exploduje.

Pokud se chystáte OMF: Battlegrounds zahrát, nebudete potřebovat myš. Veškeré ovládání totiž bude zprostředkováno přes klávesnici (šipky a klávesy A, S, D, Z, X, C), popřípadě gamepad. Co se týče hudby, ta má být stylově hodně podobná té z OMF 2097 a bude se samozřejmě přizpůsobovat aktuálním akcím ve hře. Několik měsíců po vydání titulu, který se plánuje na březen 2003, se vývojáři chystají uvolnit i kompletní editor. Kompletní proto, že si s jeho pomocí budou moci šikovní hráči vytvořit vlastní piloty, roboty, arény, nástrahy a dokonce i zvuky a hudbu. Ještě předtím v únoru bychom se však měli dočkat veřejné bety.
zdroj: Gamespot, IGN

kate

Nejnovější články