Vzhledem k tomu, o jaké hře je řeč, bych ale se šťastnými konci vážně raději nepočítal. Jednodenní příběh se bude odehrávat souběžně s dějem hlavní hry. Zabrat by měl dvě až tři hodiny reálného času a zhostíte se v něm role Daniila Dankovského, dalšího z doktorů, co dávají všanc svůj život v čím dál tím marnější snaze přemoci nemilosrdnou nákazu.
V Pathologicu z roku 2004 byl Daniil pod přezdívkou The Bachelor jednou z plnohodnotných hratelných postav. Expert nauky o smrti, který do Města dorazil, aby prověřil zkazky o dosažení nesmrtelnosti. Vypadá to, že v reimaginaci dostane o něco menší prostor.
Znalost původní zápletky by navíc podle všeho neměla být potřeba, protože půjde o uzavřené vyprávění, které se, jak napovídá název, bude nejspíš dotýkat tajemné věže, co se tyčí nad městem a z fyzikálních zákonů si nedělá vůbec nic. Příběh je tradičně největší devíza, dává smysl, že o něm tvůrci nic moc neprozrazují, odvážlivci se tedy budou muset nechat překvapit.
zdroj: Archiv
Marble Nest se odehraje ve dvou okrscích zamořeného města. Nejdůležitější zpráva je, že se tvůrci nejspíš v reakci na zpětnou vazbu komunity rozhodli trochu slevit z brutálně nastavených survival mechanik.
Beznaděj, nejistota a krutost vůči hráči jsou samozřejmě designové prvky a ke společnosti zmítající se v předsmrtných křečích tak nějak patří, ale na druhou stranu nejde zapírat, že je původní hra šponovala takovým způsobem, že to místy spíše rušilo od vnímání fantastického vyprávění. Což by v Marble Nest hrozit nemělo.
DLC vyjde za týden, tedy 28. října, a majitelé Pathologic 2 jej obdrží zdarma. Cítíte-li se na další výlet do zoufalství, můžete začít kalit nervy.