Akční adventura ze světa Call of Duty, která nepřežila
zdroj: tisková zpráva

Akční adventura ze světa Call of Duty, která nepřežila

2. 9. 2011 14:03 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Sledgehammer Games se chystají vrhnout do lítého boje o letošní jedničku válečných FPS se svým Call of Duty: Modern Warfare 3, ale předtím, než na tomto projektu začali participovat, měli v plánu zpracovat jinou hru. Také měla být ze světa Call of Duty, ale od tradičních FPS se měla lišit tím, že...

vlastně FPS nebyla. „Původně jsme skutečně přišli do Activision s tím, že budeme dělat third person akční adventure Call of Duty. Víme, že lidé mají rádi akce typu Uncharted a tohle nám přišlo jako dobrý nápad“. A on to opravdu byl dobrý nápad, který mohl značku Call of Duty rozšířit k břehům, které jsme ještě (desetkrát) neviděli, což by jí jen a jen prospělo. Jenže...


...jenže přišel rozkol Activision s Westem a Zampellou z Infinity Ward a celý vývoj her Call of Duty prošel veletočem. Takže po půlroce vývoje této, pro sérii netradiční, hry byli hoši ze Sledgehammeru převeleni neznámo kam a posléze vyšlo najevo, že jsou podpůrným týmem, který spolupracuje s renovovaným Infinity Ward na Modern Warfare 3.

Osobně jako hráč toho, že byl koncept této hry zrušen, želím. Oba vývojáři sice říkají, že přechod bylo jejich rozhodnutím, ale kdo ví. „Měli jsme hotový prototyp, vypadal opravdu dobře a funkčně. Ale možnost pracovat na největší věci v průmyslu s... Infinity Ward, kteří už ukázali, jak dělat výjimečný titul, to prostě byla možnost, kterou jsme si nemohli nechat ujít“.

A není to škoda? Místo další válečné FPS vytvořit něco, co vychází z podobného žánrového konceptu, ale v jiných podmínkách a jiným stylem? Neuvítali by hráči a klidně i skalní příznivci CoD možnost, zkusit to se svou značkou o trochu jinak?

Nejnovější články