Ještě před pár lety by byla bláhovost, aby v podobné hře scházely významné bitvy o Tobruk či u El Alamein, jejich průběh i podobu však dnes hráči znají z tolika verzí, že jejich absence bude nakonec možná přínosem. Už jen proto, že vývojáři se pochopitelně snaží dosáhnout věrohodného zpracování v historicko-geografickém ohledu. Byť je jistě pravda, že na to mají dost času, protože z původní hry mohou snadno recyklovat spoustu modelů či skriptů.
Protože tři kampaně (německá, americká a britská) budou dohromady čítat jen na pohled slabých patnáct misí, je třeba uvést, že každá z nich má reprezentovat odlišný druh boje a být podstatně delší, než tomu bývá u konkurence. Pokračování se odliší také přidanou možností obsazovat budovy, která jedničce znatelně ubírala na realismu.
Pochopitelně se tedy již nevyplatí poslat celou pěchotu naslepo do nepřátelské vesnice, protože dost pravděpodobně na ni budou čekat obránci poschovávaní v domech, bunkrech či na obranných věžích. Těšit se ale můžete také na lepší viditelnost nebo fakt, že vojáci tentokrát uslyší vše z bezprostředního okolí a budou na zvuky adekvátně reagovat. A změn konečně dozná i model poškození, kdy jednotliví vojáci namísto po těle rozmístěných hitpointů snáze zemřou na tzv. fatální zásah. Ostatně o tom, že méně Schwarzeneggerů hře jedině prospěje, jsou přesvědčení i fanoušci, kteří na tenhle neduh původní hry často nadávali.
Theatre of War II: Africa 1943 vyjde koncem roku pro PC - více v našem zpravodajství:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Vyprahlá bojiště z Theatre of War II [25.7.2008 23:23 - levis]
Oznámení Theatre of War II [7.6.2008 16:16 - levis]
zdroj: 1UP