První záběry z Quake Champions naznačují návrat ke kořenům série
zdroj: tisková zpráva

První záběry z Quake Champions naznačují návrat ke kořenům série

5. 8. 2016 11:33 | Preview | autor: Adam Homola |

Veškeré spekulace o tom, jak moc se bude Quake Champions přibližovat Overwatchi, mohou nyní příznivci série hodit za hlavu. Vývojáři z id Software vydali první záběry přímo z hraní a zdá se, že dříve oznámené speciální schopnosti a vůbec samotní unikátní hrdinové budou hrát druhé housle. Zdá se, že na prvním místě bude především rychlost, následovaná vašimi vlastními schopnostmi a přesnou muškou.

Vedle dříve oznámené čtveřice hrdinů (Ranger, Visor, Nyx, Scalebearer) se svého představení a návratu na výsluní dočkal také Anarki. Toho si možná pamatujete z Quake III: Arena, kde šlo o jednu ze zajímavějších postav: mladík s nagelovanými vlasy, speciálními brýlemi a hoverboardem. Jeho ikonický vzhled mu zůstane i v Quake Champions a nabízí se otázka, jestli se z trojky vrátí i ty trhlejší postavy, jakými byli například Orb, nebo Bones.

Hned při startu uzavřené budete mít možnost vybrat si minimálně z dvanácti hrdinů, tudíž by na další staré známé dojít klidně mohlo. Quake Champions vstoupí do uzavřené bety někdy v průběhu příštího roku a vývojáři se nijak netají ambicí hru ladit tak dlouho, dokud nebudou s výsledkem spokojení. To v praxi znamená poměrně dlouhou betu, byť zatím nevíme ani její přesné datum spuštění, natož její délku.

zdroj: Archiv

Šéf studia Tim Willits na právě probíhajícím QuakeConu potvrdil absenci loadoutů i omezení pro počet zbraní, které můžete mít v jednu chvíli u sebe. K novým zbraním se dostanete klasickým způsobem: buď zabijete nepřítele z něhož pak zbraň vypadne, nebo si musíte najít zbraň na mapě, ihned po jejím objevení. Jakmile vám ji vyfoukne nepřítel, budete to mít těžší. Stejně jako v Quake III: Arena.

Willits také potvrdil ambiciózní plány pro esporty, ovšem ani tady to s konkrétními plány nijak nepřeháněl. Na novém videu připomněl bohaté zkušenosti studia s organizováním různých esportových akcí a dodal, že pro Quake Champions chtějí všechno rozšířit. Plánují prý lepší sledování probíhajících her, lepší možnosti pro komentátory i snazší způsob jak najít nový turnaj.

Quake Champions zdroj: tisková zpráva

Tvůrci mají v tomto směru plnou podporu vydavatele Bethesda, která chce esporty tlačit kupředu – což v případě nového Quake znamená pořádání turnajů, lig i šampionátů. Po vyzkoušení uzavřené bety budeme chytřejší, ale zatím to vypadá, že nový Quake bude své jasně definované kořeny ctít do posledního detailu a že jeho rychlou a nekompromisní hratelnost nebudou schopnosti hrdinů nijak zvlášť ředit.

Hra se očividně nesnaží křečovitě imitovat už patnáctimilionový Overwatch, ale jde si svou vlastní cestou. Ta sice není nijak nová, ale návrat hratelnosti třetího Quake v novém kabátku by mohl slušně zabrat i v příštím roce. Battleborn je v tuto chvíli už mimo hru, čímž se otazník tak trochu přesunul nad LawBreakers. Nová hra Cliffa Bleszniskeho bude rozkročena někde mezi Overwatchem a Quakem a vývojáři budou mít co dělat, aby mezi dvěma velikány nezapadli.

zdroj: Archiv

Nejnovější články