Nové nápady v Crackdown 2
zdroj: tisková zpráva

Nové nápady v Crackdown 2

24. 9. 2009 19:19 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Postupně se zlepšíte v řízení helikoptéry nebo v práci s výbušninami a při kooperativním postupu kampaní vytvoříte vyvážený tým. PREVIEW & OFICIÁLNÍ SCREENSHOTY

Zvětšit zdroj: tisková zpráva V chystané městské third-person akci Crackdown 2 budete muset bojovat jednak proti hrozivým mutantům a potom i organizaci The Cell. Dovednosti vašeho agenta se budou postupně zlepšovat a jejich výčet má být identický s prvním dílem. Přičemž s každým dalším posílením dané schopnosti se dočkáte také zbrusu nových možností. Jako je zvládnutí řízení helikoptéry v momentě, kdy řidičské schopnosti dosáhnou nejvyšší, páté úrovně. Kooperativní mód nabídne spolupráci čtyř hráčů napříč kampaní a právě díky kombinaci různých specializací (jeden bude výborným řidičem, druhý se soustředí spíše na práci s výbušninami, apod.) se z vás může stát opravdu skvěle vyvážený tým. Tým, který ovšem bude nucen zvolit trochu jinou bojovou strategii proti lidem z The Cell a mutantům.

Proč? Lidé se tady specializují na zbraně a dopravní prostředky, které následně modifikují pro maximální účinnost - a hájení dosažených pozic. Co se týče zbraňového potenciálu, bude The Cell téměř nastejno s tím vaším! Naproti tomu mutanti vás hodlají zaskočit spíše svou početní převahou a fyzickou silou. Naštěstí se ve hře počítá s využitím klasických granátů, co mají pro podobná shromažďování davů jednoznačně odmítavý postoj. Zatímco v začátcích hraní budete konfrontováni s kreaturami evokujícími zombie, v pokročilejších fázích hry se už dočkáte mnohem nebezpečnějších a vyspělejších forem tohoto života. Může to být velká bestie, schopná využívat objektů ve svém okolí. Nebo mutant, který vás dokáže rychle pronásledovat i při úprku po střechách. Zkrátka někteří mutanti se mají blížit schopnostem nejlepších agentů. Ještě štěstí, že na rozdíl od lidí nebudou nijak organizovaní…

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Stejně jako v prvním dílu Crackdown budete muset vždy vyčistit určité území pro to, aby sem Agentura mohla rozšířit rámec své působnosti. Pro což bude třeba splnit řadu na sebe navazujících úkolů. Tady bude přitom klíčové, v kterou denní či noční dobu se pustíte do akce. Nočním vyřazením elektrárny znemožníte blízké The Cell základně využívat osvětlení pro zahnání mutantů, čímž výrazně zkomplikujete jejich provoz a následný střet mezi oběma stranami budete moci využít pro snazší infiltraci základnou. Asi netřeba předesílat, že hra má vyhlížet výrazně jinak v noci a ve dne a že bude důležité, jaké prostředky a strategii boje posléze zvolíte.

Ve hře se má vyskytovat vozový park známý už z jedničky, ale značně modifikovaný. Řeč je především o různých zbraňových alternativách vylepšujících útočné dispozice aut, odkud lze přejít k rozmanitějším zbraním ve vašem držení. Mezi novinkami je např. brokovnice s UV světlem pro likvidaci příliš blízko stojících mutantů. Nebo magnetické granáty, co nevybuchují, ale vytváří silné magnetické pole se vzájemným přitahováním všech vámi zasažených objektů. Takže jeden granát necháte na zdi domu a a druhý přilepíte na vůz, co se hned vzápětí utrhne ze země a spojí se s uvedenou zdí. Takhle půjde vytvořit mimo jiné stylové schodiště.

V závěru lze v krátkosti zmínit i fakt, že samotný akt fyzického bojování na blízko má být nyní také variabilnější a dynamičtější. Že si podporu budete moci přivolat v jakýkoli čas a na jakémkoliv místě. A nebo že tvůrci upustili od repetetivních střetů s bossy.

Crackdown 2 vyjde někdy v roce 2010 jen pro Xbox 360 - více v dřívějším zpravodajství.

Crackdown 2 hledí jinými směry [10.7.2009 15:15 - levis]
Přepracované město v Crackdown 2 [7.7.2009 19:19 - levis]

zdroj: Game Informer

mart

Nejnovější články