Vývojáři chtějí v Sinner’s Sorrow zkombinovat intenzivní a dynamickou akci s puzzly, trochou hopsání po plošinkách a prozkoumávání prostředí. To má být všechno podtrženo hutnou atmosférou a souboji, které vám dají zabrat.
Hra je momentálně na samotném počátku vývoje, a pokud vás zajímá nadcházející alfa verze a následně i beta, stačí se jen přihlásit do newsletteru a doufat že vás tvůrci vyberou. Datum vydání je společně s cenou hry zatím ve hvězdách, ale známe alespoň platformy: PC, Mac, Linux. S těmi se počítá hned na začátek a pokud všechno půjde dobře, chtěli by tvůrci časem vydat Sinner’s Sorrow i na PlayStation 4 a Xbox One.
zdroj: Archiv
Machinarium už jako jedna z inspirací padlo, ale tím a Dark Souls to ještě nekončí. Dalšími zdroji nápadů jsou prý i Limbo, Dust: An Elysian Tale, Darksiders, nebo Abe’s Oddysee. Hra si chce vzít z každého svého vzoru jen to, co se jí hodí a ještě si to notně přizpůsobit k obrazu svému. Těžko říct, co se vývojářům líbí zrovna na Machinariu či Limbo a zároveň to může být v jejich kontextu použitelné pro akční hru.
Sinner’s Sorrow bude čistě singleplayerovou záležitostí a již za nedlouho bychom měli vědět víc – kampaň na Steam Greenlight je už potvrzená a brzy bude zveřejněná. Crowdfunding ještě potvrzený není, ale je prý „velmi pravděpodobný“. Tak jako tak se hry letos určitě nedočkáme a kdo ví, jestli tvůrci stihnou alespoň příští rok.