Podrobnosti o Elder Scrolls IV: Oblivion
zdroj: tisková zpráva

Podrobnosti o Elder Scrolls IV: Oblivion

19. 12. 2004 19:19 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Mezi nejlepší ze žánru fantasy RPG se rozhodně počítá i série Elder Scrolls společnosti Bethesda Softworks.

The Elder Scrolls IV: Oblivion zdroj: tisková zpráva V současné době se v dílnách těchto vývojářů líhne další, už čtvrtý díl s názvem Elder Scrolls IV: Oblivion. Jde o sérii výhradně singleplayerovou a nové pokračování nebude výjimkou. Kdy však vyjde, je ve hvězdách. Právě teď je Bethesda hluboko ponořena do tvorby obsahu. Datum vydání ještě nebylo stanoveno a rozhodně nepočítejte s tím, že byste se s novou hrou setkali někdy v dohledné době.

A proč se tvůrci pustili do dalšího pokračování své fantasy ságy? Podle jejich slov v rozhovoru na HomeLANu je neustále co rozvíjet a prý si ani nedokáží představit, že by se jim někdy přestalo dostávat nápadů. Tentokrát se zaměřují na technologie nové generace, přemýšlejí, co nového zkusit a zohledňují také nápady fanoušků v diskusních fórech. Jejich cílem je poskytnout hráčům co nejzábavnější a nejvyladěnější hru. Pokud jde o platformy nové generace, chtějí nastavit nový standard RPG žánru. Jelikož jsou nezávislými vývojáři a zároveň vydavateli, mohou si toto vše dovolit i za cenu nějakého toho riskování.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Ale pojďme ke konkrétnějším informacím o hře jako takové. Příběh Elder Scrolls IV: Oblivion nebude s příběhy předchozích her nijak spojen. Odehrává se prý sice na stejném kontinentě, ale v jiné provincii - Cyrodiil. Tato oblast není tak vyprahlá jako Morrowind, jsou zde lesy, hory, bažiny a na západě je dokonce přístup k oceánu. Co se týče ras, budou zde všechny, které znáte z původní série. Hra má mít drastický spád. Rozhodně se prý nebudete muset obávat nudy. Po grafické stránce má být hra naprosto úžasná, foto-realistická. Na technologii grafiky tvůrci pracovali celý jeden rok. Stejně jako předchozí hry i Oblivion má standardně nastavenu first-person perspektivu. Umožňuje ale také přepnutí se do pohledu třetí osoby.

Co do rozlohy herního světa je Eleder Scrolls IV větší než Morrowind. Přepracován byl design interface kompasu a map, a to tak, abyste dlouho netápali při pátrání po nějakém zážitku. Nudné a stále se opakující cestování jaké jste mohli zažít v Morrowindu, má být v Oblivion eliminováno a ohlasy testerů na nový systém jsou prý pozitivní. Upraven je rovněž systém získávání zkušeností. V zásadě zůstává stejný, jen je o něco více přizpůsobitelnější vašim požadavkům (např. v případě, že se po čase hraní rozhodnete ubrat s vývojem svého hrdiny trochu jiným směrem než dosud). Určité změny zaznamenal i systém soubojů. Stále zde hrají důležitou roli statistiky, jsou však postaveny smysluplněji. Úplně přepsán byl systém AI. Svět, který vám Oblivion otevře, bude skutečně plný života. NPC budou mít rozvrh na celých 24 h denně, 7 dní v týdnu.

zdroj: HomeLAN

korgull

Nejnovější články