Hra ale poté neprošla finálním testováním (info) u vydavatele Hasbro Interactive a ten ji odložil kvůli jistým chybám na neurčito. Rok od té doby uběhl jako voda, Hasbro bylo koupeno Infogrames a už to skoro vypadalo že Simon 3D nikdy nevyjde. Až dnes vyšla konečně tato tisková zpráva. V ní je potvrzen leden 2002 jako datum vydání ve Francii a současně s tím je přiloženo několik nových obrázků, na nichž je dobře znát, jak se na Simon the Sorcerer 3D podepsal zub času.
další nové obrázky
Simon the Sorcerer 3D běží na dneš již trochu zastaralém enginu NetImmerse 3D, který jste mohli vidět například v Prince of Persia 3D a jakžtakž zvládá všechny moderní efekty. V přechodu na 3D prostředí je největší změna, jinak se vše řídí zaběhnutými pravidly klasických adventur.
zdroj: GameData