Utajený zdroj kolegům z NowGamer prozradil, že Dishonored 2 vyvíjí francouzská pobočka studia Arkane v Lyonu a vedoucím projektu je Harvey Smith, spoluautor prvního dílu.
Už předchozí informace slibovaly v Dishonored II novou ústřední postavu a současné informace specifikují, že jde o Emily Kaldwin. Vzhledem k tomu, že prvním díle vystupovala ještě jako dítě a nyní by logicky měla být dospělá, nabízí se vysvětlení, že se Dishonored II odehrává řadu let po událostech jedničky. Je ovšem nezbytně nutné zdůraznit, že podle utajeného zdroje jsou všechny „současné“ informace asi rok staré a nemusí tudíž odpovídat skutečnosti.
S vědomím aktuální neplatnosti ale můžeme směle pokračovat dále ve výčtu údajných vlastností Dishonored II. Z podtitulu vyplývá, že se dvojka odehrává v Tyvii, což je vedle Gristolu (kde se nachází město Dunwall z jedničky), Morley a Serkonosu jeden ze čtyř ostrovů, které tvoří fikční svět Dishonored univerza. Do Dunwallu se ve dvojce možná krátce podíváme, ale tvůrci zřejmě nechtějí vstoupit dvakrát do téže řeky a vedle nové postavy volí i nové prostředí.
Stojí za zopakování, že všechny informace jsou dle tajného zdroje rok staré a nemusí už nyní platit. Přesto jim určitou míru kredibility dodává fakt, že odpovídají spekulacím z března. Platí to též o použití id Tech 5 technologie a záměru vydat hru na PC a nových konzolích, jak naznačuje nábor programátorů do Arkane pro vývoj nejmenované hry pro PC, PS4 a Xbox One.
Další anonym se ohledně Dishonored II ozval i kolegům z VG247 s tím, že hra vyjde na PS4, Xbox One a PC letos v listopadu. Rovněž jim poskytl údajný návrh přebalu krabice PS4 verze, který je ale nanejvýš podezřelý. Jde totiž o dobře známý motiv steampunkové lebky z prvního dílu, potažený primitivním efektem, přičemž celek překrývá nápis Dishonored II: Darkness of Tyvia. Něco podobného a lépe zvládne v libovolném grafickém editoru i nemluvně, proto se domnívám, že jde o podvrh. Na rozdíl od informací, které zveřejnil Nowgamer.
Letošní Gamescom se v německém Kolíně koná od 13. do 17. srpna, velmi brzy se tedy přesvědčíme, jestli i v případě Dishonored II platí, že na každém šprochu je trocha pravdy.