Výsledkem momentálně není nic menšího než vydání demoverze. Ovšem, jak však autoři sami v příspěvku na Kickstarteru varují, tato je tuze rozbitá. Na síť prý navíc unikla dosti krkolomným způsobem obsahujícím mimo jiné únos jednoho z programátorů hry a neoprávněné použití Gaussovy pušky. Humor prostě vývojářům nechybí, teď jen aby také za něco stála nejen demoverze, ale především finální produkt a koneckonců aby také nikomu nebyl pouze pro smích.
zdroj: Archiv
Demoverze samotná představuje pouze základní aspekty hry - speedruny a honbu za co možná nejvyšším skóre doprovázenou retro střílečkovým stylem vizuálního zpracování i hratelnosti. Aktuální build je ve fázi pre-alfaverze hry a chybí mu tak řada vlastností, jež budou ve finální obsaženy.
Autoři zmiňují například absenci možnosti individuálního nastavení hry (v současné podobě si hráči nemohou ani invertovat myš), chybějící kvalitnější pathfinding nepřátel a spolu s tím i vyladěná umělou inteligenci. Vedle toho vývojáři rovněž slibují řadu skrytých tajemství připravených k objevování a především procedurálně generované úrovně.
Pokud tak chcete nahlédnout, jak vypadá nostalgie v praxi, určitě se na demoverzi STRAFE podívejte. Ke stažení je například přímo v rámci posledního příspěvku na Kickstarteru. Momentálně je demo dostupné na Mac a PC. Autoři však neslibují funkčnost a zmiňují celou řadu možných bugů včetně možné kompletní nefunkčnosti či neplánovaného rozpoutání třetí světové války.