Recenze Metal Gear Solid Collection a další články z Konzolista.cz

28. 9. 2013 10:47 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Nejenom díky výstavě Tokyo Game Show měli kolegové z partnerského webu Konzolista.cz v uplynulých dvou týdnech učiněné žně. Spoustu nových informací, videí a obrázků z chystaných konzolových titulů přetavili do spousty materiálů, které by bylo škoda nechat ležet ladem. Upozornění na podstatné informace najdete ve výpisu v článku, ale ze všeho nejdříve v rychlosti projeďte seznam recenzí, na které na Konzolista.cz v uplynulých dnech také nezapomněli. Kdybyste měli naprostý odpor k jakýmkoli výpisům a souhrnům, zamiřte rovnou na Konzolista.cz, ať se nezdržujete.

Recenze

Cut the Rope 3DS

The Legend of Zelda: The Wind Waker HD

Metal Gear Solid: The Legacy Collection

Disney Castle of Illusion starring Mickey Mouse

Preview

Destiny

Články, které byste neměli minout

Quantic Dream: Náš nový projekt se od Beyond a Heavy Rain hodně liší - Studio Quantic Dream v těchto dnech dokončilo Beyond: Two Souls, která vyjde příští měsíc na Playstation 3, u nás dokonce s českými titulky. Není ale tajemstvím, že vývojáři z tohoto studia už nějakou tu dobu pracují i na novém projektu pro Playstation 4. Na hře podle všeho doposud pracoval jen menší tým uvnitř studia, přičemž se má jednat o něco zcela nového, co se bude značně lišit od her předchozích her Beyond: Two Souls a Heavy Rain.

Nový trailer ze hry Velocity 2X - Vývojáři ze studia FuturLab se proslavili nejvíce sci-fi akční hrou Velocity, která si ihned po vydání získala spoustu fanoušků. V současnosti připravují pokračování svého klenotu, které se bude jmenovat Velocity 2X a vyjde v příštím roce pro Playstation Vita i Playstation 4. No a tento týden se vývojáři rozhodli, že se podělí se svými fanoušky o nový trailer z Velocity 2X.

Sony potvrdila dva Killzone bundly konzole Playstation 4 - Nějakou dobu jsme věděli, že Sony připravuje několik oficiálních bundlů konzole Playstation 4. Až tento týden byly oficiálně odhaleny první dva, i když vás asi moc nepřekvapí, protože jsme vás o nich informovali díky úniku z Amazonu.

Capcom zatím zvažuje vydání Monster Hunter 4 v Evropě - Monster Hunter 4 je pro Capcom obrovský úspěch. Jenom v Japonsku se hry pro 3DS za dva dny prodalo přes 1.8 milionu kopií. Otázkou ovšem pro mnohé z nás je, jestli se hry někdy dočkáme v Evropě. Odpověď v současnosti nezná ani Capcom, i když nyní dal všem fanouškům naději.

Oznámení Super Exploding Zoo pro PS4 a PSV - Vývojáře z menšího studia Honeyslug můžete znát díky podařené záležitosti Frobisher Says!, která vyšla na Playstation Vita. Rovněž spolupracují se Sony na vývoji hry Hohokum, no a jak bylo tento týden oznámeno, připravují i svoji vlastní hru Super Exploding Zoo, která vyjde v příštím roce exkluzivně pro Playstation 4 a Playstation Vita.

Sony prozradila několik nových detailů o PS4 - Playstation 4 se dostane do prodeje za nějaké dva měsíce, takže se určitě cení každá nová informace. Nyní se o PS4 rozpovídal pro magazín AV Watch Masajasu Ito, prezident Sony Computer Entertainment Japan. Vypadlo z něj i několik nových informací, které vás určitě budou zajímat.

Podívejte se na sběratelskou edici Dark Souls 2 - Namco Bandai v minulém týdnu během Tokyo Games Show oznámila, že akční hardcore RPG Dark Souls 2 vyjde v Evropě 14. března příštího roku. Fanoušci prvního dílu si navíc budou moci koupit speciální sběratelskou edici, která kromě hry nabídne pěknou kovovou krabičku, oficiální soundtrack, artbook, mapu světa a hlavně 30 cm vysokou figurku hlavního hrdiny.