Gabe Newell: Proč jsme neoznámili Half-Life 3
zdroj: tisková zpráva

Gabe Newell: Proč jsme neoznámili Half-Life 3

23. 4. 2012 17:45 | Téma | autor: levis |

Ptáte se, proč Valve pořád mlčí na téma Half-Life 3? Šéf studia Gabe Newell v rozhovoru pro Develop Online přiznal, že vývoj hry zbrzdily nečekané výsledky - v dobrém i špatném slova smyslu. Newell během interview zůstal věrný tradici a slova "Half-Life 3" mu z úst nevyšla, místo toho hru kódově označoval jako Ricochet 2. Všichni ale dobře víme, o čem je řeč.

"S Ricochet 2 je problém v tom, že když věci avizujeme příliš daleko do budoucna, nakonec sami změníme názor. Vyvíjíme hru znovu a znovu. Ricochet 2 bude mít obrovitou příběhovou linku a dá se říct, že něco nás při jejím vzniku překvapilo příjemně, něco už méně," řekl Newell.


Ohledně budoucnosti hry bude Valve podle jeho slov "superčitelné". S podobným názorem přišel Newell už v nedávném podcastu Seven Day Cooldown. V jeho průběhu trval na tom, že je férovější fanouškům zatím neříkat nic, než je zbytečně tahat za nos, když se přitom celá hra od základu překopává a odkládá.

Od vydání posledního Half-Life v roce 2007 už firma čelila několika (dokonce světovým) protestům a hráči se hlasitě dožadují oznámení třetího dílu. "Prošli jsme už tolika obraty a přemety, že spousta lidí by z toho zešílela - natožpak aby dovedli mlčet. My ale chceme podat jasnou zprávu o tom, co přesně hráčům naservírujeme," tvrdí Newell.

Nejnovější články