"S Ricochet 2 je problém v tom, že když věci avizujeme příliš daleko do budoucna, nakonec sami změníme názor. Vyvíjíme hru znovu a znovu. Ricochet 2 bude mít obrovitou příběhovou linku a dá se říct, že něco nás při jejím vzniku překvapilo příjemně, něco už méně," řekl Newell.
Ohledně budoucnosti hry bude Valve podle jeho slov "superčitelné". S podobným názorem přišel Newell už v nedávném podcastu Seven Day Cooldown. V jeho průběhu trval na tom, že je férovější fanouškům zatím neříkat nic, než je zbytečně tahat za nos, když se přitom celá hra od základu překopává a odkládá.
Od vydání posledního Half-Life v roce 2007 už firma čelila několika (dokonce světovým) protestům a hráči se hlasitě dožadují oznámení třetího dílu. "Prošli jsme už tolika obraty a přemety, že spousta lidí by z toho zešílela - natožpak aby dovedli mlčet. My ale chceme podat jasnou zprávu o tom, co přesně hráčům naservírujeme," tvrdí Newell.