“Ta hra bude výzvou, půjde o akční RPG se spoustou pokročilého stylu boje. Když půjdete lokací, budete muset bojovat třeba s deseti nepřáteli, ale zabere vám to tak hodinu“, vysvětluje Gop a pokračuje: „Když bojujete v Mortal Kombat nebo Tekken, zabere vám to nějaký ten čas. Proto to trvá tak dlouho, dobrá reference je i Dark Souls. Ale spoustu věcí děláme odlišně. Tady bych nás přirovnal spíš k Borderlands, protože tu budete mít skilly, povolání a takové věci“.
Hlavní důraz je kladen na to, že hra bude těžká. Opravdu těžká. Bude kombinovat metodu pokusu a omylu, ale k tomu dodá nutnost využití schopností, jak hráče, tak postavy. Co se týče platforem, Lords of the Fallen se přesunula ze současné generace konzolí na budoucí – takže PlayStation 4, nový Xbox a k tomu samozřejmě PC. „Bylo to prostě lepší než původní plán. Díky specifikům nových konzolí si můžeme dovolit DirectX 11, teselaci, antialiasing a takové ty věci pro potěchu oka“.
Navíc naznačuje, že asi nebudeme překvapeni specifikacemi nového Xboxu, zřejmě se nebude nějak lišit od systému, který je v PS4. Nový hardware ale znamená i víc práce, protože zde bude víc věcí v detailnější podobě a samozřejmě adaptace na nové prostředí. I proto bude vývoj trvat déle a Gop by rád rozšířil stávající tým, který zví cca čtyřiceti pracovníků. Víc toho o Lords of the Fallen zatím nevíme a vlastně jsme se toho moc navíc ani nedozvěděli. Na druhou stranu, je dobře, že se náročné akční RPG přidává do portfolia her pro další generaci konzolí.