Prodeje zároveň souvisí s dalšími hrami. Pokud bude New ‘n’ Tasty úspěšná, vzniknou další hry. Kdyby se podařilo prodat zhruba 250 tisíc kopií, budou moci vývojáři předělat Oddworld: Abe’s Exodus podobně, jako teď předělali Oddysee. A kdyby se poštěstilo a prodeje by se přehouply přes půl milionu kusů, mohl by udělat Lanning se svým týmem fungl novou hru ze světa Oddworldu.
Automaticky by se na nový Oddworld nabízel Kickstarter, jenže ten by nestačil. Lanning v rozhovoru pro Giant Bomb prozradil, že původní Abbe’s Oddysee stála ve své době kolem 4 milionů dolarů. Dnes by hra podobného rozsahu vyšla na mnohem více, a třeba takových šest, sedm milionů by se na Kickstarteru asi vybrat jen tak nepovedlo. Tvůrci by ale hru rádi zafinancovali z prodejů remaků, takže čím větší budou prodeje, tím větší je šance na vznik nových her.
Lanning také jak pro Giant Bomb, tak pro anglický Eurogamer obhajoval cenovku 30 dolarů, která některé hráče zaskočila a stěžovali si na NegoGAFu i jinde. Podle otce série je to fér cenovka - nejde totiž jen o assety ve vyšším rozlišení, ale obecně o kompletní a komplexní předělávku původní hry, na které pracovali vývojáři od začátku a nenechali kámen na kameni. Navíc je Lanning obecně zastáncem “AAA indie” her.
Tedy her, které můžou být rozsahem malé, ale hrají se skvěle, působí dobře, vypadají parádně a vůbec se chovají a vypadají tak, jako velké tříáčkové hry, byť s nimi nemohou soupeřit co do rozsahu a všemožných funkcí. “Tahle hra se bude hrát líp, bude vypadat líp a budete se u ní bavit mnohe déle, než u některých her, za které platíte plnou cenu. To je můj slib. A já to tvrdím s absolutní jistotou,” vychloubal se Lanning v rozhovoru pro Eurogamer UK.