Bojový systém vypadá originálně, ale má jednu hypotetickou nevýhodu – k hraní potřebujete gamepad. Funguje totiž tak, že váš meč opíše stejnou trajektorii, jako páčka na ovladači. Když s ní pohnete dopředu, přijde výpad. Když v oblouku zleva doprava, pak dojde k seknutí ve stejném směru. Z prvních záběrů to vypadá skvěle, pokud vám tedy nevadí extrémní brutalita, se kterou rozsekáváte nepřátele na krvavé kusy. Ale to k životu samuraje prostě tak nějak patří.
Pixelartová grafika kombinovaná s kresbami inspirovanými tradičním japonským uměním je opravdu moc pěkná, zvlášť ve spojení s palácovým prostředím. Sakury, hřbitovy, pagody, luxusní vily a zelená travička netrpělivě čekají, až v jejich mírumilovných, poetických zákoutích prolejete krev.
zdroj: Archiv
Snad se k tomu všemu připojí i dobrý příběh, který zatím zní možná trošičku ohraně – hlavní hrdina je být samuraj bez práce, který chce najít cosi, co bylo ztraceno. No, dokud na hladinu nevyplave trochu víc informací, asi nemá cenu se v tom zbytečně přehrabovat. Nezbývá než počkat na začátek obou zmiňovaných kampaní.