Na Lifeline je především zajímavá progrese, která bude fungovat přesně obráceně. Prakticky v každé hře začínáte jako nula a postupně se propracováváte kupředu, získáváte nové zbraně, schopnosti apod. Sami to znáte. V Lifeline tomu bude naopak. Rovnou začínáte jako po zuby ozbrojená a na všechno připravená jednotka, která má špičkové vybavený a podporu. Panuje ovšem zombie apokalypsa a jak budou postupně jednotlivé suroviny ubývat, budete je postrádat. Protože se nebudou zázračně objevovat za rohem a čekat až je seberete a doplníte si je v inventáři.
Na řadu tak chtě nechtě přijde improvizace, což dělá z Lifeline minimálně na papíře zajímavý kousek. Navíc to i sedí do fikce hry. Jedním z prvních úkolů, se kterým se budete muset poprat, je zabezpečení přistávací plochy. Tam totiž očekáváte zásoby a chcete odsud zachránit civilisty. Z téhle lokace se stane vaše provizorní základna, kterou musíte za každou cenu ubránit. Civilisté jsou důležití pro příběh DLC, takže pokud vám jich zombíci sežerou příliš, mise končí, jak oznámili tvůrci na webu.
Tak jako v každém správném moderním Horda módu, i tady nemusíte spoléhat jen na střílení - můžete používat miny, různé obranné mechanismy, dělostřelectvo apod. Spoustu věcí navíc můžete postupem času vylepšovat. Vývojáři zatím neprozradili ani zdaleka všechno a ještě nás čeká odhalení nových postav, představení budov, které budeme bránit, a obranných systémů, které k tomu budeme používat. Stejně tak se dozvíme něco víc i Danforthu. Zatím to ale z prvních informací vypadá docela zajímavě a hlavně neotřele.