Snový Source z vás udělá světlušku ve světě temna a světla
zdroj: tisková zpráva

Snový Source z vás udělá světlušku ve světě temna a světla

18. 4. 2014 19:15 | Preview | autor: Adam Homola |

Source je nejen engine od Valve, ale také nezávislá hra od manželského páru, který se podílel na StarCraft: Ghost, Mortal Kombat: Deception, Front Mission, nebo třeba Silent Hill: Homecoming. Možná proto, že Source ještě nemá vyhráno. Tvůrci dali hru na Kickstarter a bez pomoci hráčů nevznikne. Cílová částka je 50 tisíc dolarů, zatím nejsou ani na deseti a už uplynul týden. Pokud se to ale podaří, můžete těšit na netradiční adventuru s trošku akce ve vizuálně výrazném kabátku.

Snový Source je především o prozkoumávání prostředí, řešení hádanek a také o soubojích. Akci vývojáři přirovnávají k metroidvania stylu, akorát že tady nehrajeme za vojandu, ale za světlušku, která poletuje dost unikátním světem. Ten se inspiroval filmovým Tronem a starými hrami z automatů s trochou moderního koření. Ostatně, hra by měla vyjít na PC, Xbox One a PlayStation 4.

Vývojáři slibují, že už jen samotný pohyb prostředím by měl být pro hráče potěšující a svým způsobem relaxační. A při pohledu na videa jim asi musíme dát za pravdu. Když se zrovna nebojuje, můžete jen tak proplouvat skrze úrovně, hledat tajné lokace nebo nacházet zdroje energie, skrze které si lze svoji světlušku vylepšit. Vylepšení budou potřeba, protože svět Source bude plný nepřátel, ale vedle nich narazíte také na spřátelená stvoření, která vám život znepříjemňovat nebudou.

Ve dvou herních světech (World of Light a World of Darkness) můžete zabrat, zvedat a házet těžké předměty i stvoření, čímž si můžete otevřít cestu dál nebo vyřešit nějaký puzzle. V Source nebudou chybět ani RPG prvky, kdy můžete vylepšovat světlušku skrze hromadu schopností, projektilů, rozšíření života apod.

Zajímavě je řešená taky smrt, která neznamená konec. Naopak jde o klíčový herní prvek a příležitost pro jakýsi přerod či evoluci světlušky dál. Veškeré vaše činnosti se v Source zaznamenávají a jakmile umřete, dostanete nové schopnosti, které můžou být ještě silnější, než měla vaše předchozí forma. Tím pádem můžete ve hře i více riskovat, žádná permanentní smrt nebo postihy za smrt nehrozí.

Source poběží na enginu Unity a pokud se hra na Kickstarteru zaplatí, což je zatím docela nejisté, vyjde na Xbox One, PS4 a PC někdy kolem srpna 2015. Více detailů a hlavně gifů najdete už přímo na stránce hry na Kickstarteru a jestli vás taková vizuální “haluz” zaujala, můžete manželům klidně přisypat nějaký ten dolar.

Nejnovější články