Na screenshotu níže se můžete mrknout na některé prvky uživatelského rozhraní, které se dají vypnout, nebo zapnout. V zásadě můžete vypnout všechny zjednodušující markery a hledat si předměty, na které poukazují, sami. Můžete vypnout zaměřovací kříž, ukazatel zdraví či many, můžete vlastně vypnout úplně všechno. A pak už vám nebude nic bránit v tom, abyste se na herní svět dívali vlastníma virtuálníma očima, aniž by vám cokoli připomínalo, že se jedná o hru. Jinak budete mít standardně na obrazovce ukazatele many, zdraví, zvolené supersíly, současného postoje (normální mód, stealth mód) a kontextově sensitivní ikony, když se třeba přiblížíte k nepříteli.
Jedním z prvků, které jsou specifické pro PC verzi, je hotbar umožňující namapovat na tlačítka 1-10 supersíly i předměty. Stiskem příslušného tlačítka se hotbar na chvilku rozsvítí a v zápětí hned zase zmizí. Jinak možnost vybírat si předměty či super síly přes kruhové menu (pohybovat se v něm budete skrze kolečko myši) zůstane v PC verzi zachována, abyste si mohli vybrat způsob ovládání, jaký je vám blízký.
Z dalších PC specifických prvků zmiňuje blogpost nastavení citlivosti nejenom u myši, ale i u ovladače a čtyři varianty nastavení autozaměřování – samozřejmě včetně varianty „vypnuto“. Dále také bude možné nastavit nebo vypnout akceleraci myši a naklikat si v široké nabídce možností grafických nastavení (antialiasing, rozlišení apod.) to, které bude nejlépe odpovídat výkonu vaší mašiny.
Nevím, jak vy, ale mám z chlapců v Arkane docela radost, že jim to myslí hlavou a ne zadnicí a moc dobře ví, že PC verzí se asi moc neprodá, ale právě PC hráči jsou do hry nejvíce zapáleni, a když je člověk uspokojí, tak budou s vervou šířit dobré jméno hry dále.
Dishonored vyjde na PC, PS3 a X360 letos 12. října.