FPS You Are Empty - co by bylo, kdyby...
zdroj: tisková zpráva

FPS You Are Empty - co by bylo, kdyby...

16. 7. 2004 17:17 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

First-person střílečku You Are Empty vyvíjí na DS2-Enginu od roku 2003 tým, který si říká Digital Sprey Studios.

You Are Empty zdroj: tisková zpráva Ten byl založen v roce 2001, kdy čítal pouhé čtyři členy. Nyní už má 14 hlav a plánuje se v blízké budoucnosti dál rozšiřovat. Projekt You Are Empty (zatím pouze single-playerový) se začal rodit z myšlenky, jak by to asi v Sovětském svazu vypadalo, kdyby se historie ubírala trochu jiným směrem. Tvůrci si kladli otázky typu: Co kdyby se SSSR stalo největší velmocí na světě? - nebo: Co by bylo, kdyby se komunistická utopie stala skutečností? You Are Empty to vše uvede do reality, naštěstí však pouze té virtuální.

Od skutečné historie se ta herní začne odlišovat už od konce 2. světové války, kdy se Sovětský svaz rozhodne vytvořit novou technologickou rasu člověka. Sovětský vědecký program, který se má tímto zabývat, vyústí nejdříve v první zásadní objev - vytvoření nových materiálů a technologií. Začne totální industrializace. Města se začnou měnit v ohromná megaměsta s architekturou ve stalinovském stylu a SSSR se stane nejmocnějším státem na Zemi. Finanční podpora nových výzkumů je téměř neomezená, takže do země začínají proudit mozky i zvěnčí. Na konci 50. let se Sovětský svaz rozhodne zahájit nový projekt, jehož cílem má být tentokrát už konečně ta nová rasa člověka. Jak už to tak však bývá, něco se zvrtne a dál to už znáte z našich dřívějších zpráv.

Obrázek zdroj: tisková zpráva V You Are Empty se objeví tolik typické aspekty sovětské reality. Budou zde například kolchozy či průmyslové zóny. Hlavní hrdina se během svých cest podívá i do ulic jednoho z měst a navštíví řadu zdejších budov, mj. včetně radnice, opery, požární stanice, kina, botanické zahrady, aj. Tvůrci neopomněli zpřístupnit také metro. Pokud jde o zbraně, budete mít k dispozici jednak zbraně "staré éry" jako např. Nagan revolver nebo kulomet Maxim, tak také některé futuristické kousky (zbraň metající kulové blesky, apod.). V průběhu hraní se setkáte také s věcmi jako pilulky nebo injekce pro sílu, různá brnění, ad. Vašimi nepřáteli budou mutanti všeho druhu a původu - monstra zvířecí i lidská. Čas od času budete moci používat také vozidla a budou zde prý trochu také prvky stealth akce a adventury.

V tuto chvíli jsou prý hotovy všechny herní postavy a hlavní části levelů. Asi z poloviny jsou hotovy i animace. Nyní se soustředí pozornost vývojářů na samotnou hratelnost. Vydání je naplánováno na příští rok. Brzy po tom by ještě měly následovat editační nástroje.

zdroj: HomeLAN

korgull

Nejnovější články