Dungeon Siege III překvapuje RPG prvky a množstvím dialogů
zdroj: tisková zpráva

Dungeon Siege III překvapuje RPG prvky a množstvím dialogů

31. 1. 2011 11:25 | Preview | autor: Petr Poláček |

Od her jako Diablo, Titan Quest nebo koneckonců i Dungeon Siege nikdo nečeká dlouhé dialogy, nedej bože větvené, ani propracovaný RPG systém anebo morální volby. A žádná z her také nic podobného nenabízela. Třetí Dungeon Siege to však hodlá změnit, alespoň tak hra působí z prvních dojmů za Rock Paper Shotgun, jejichž autor přiznává soubojovému systému klasický hack and slash přístup, ale je překvapen množstvím dialogů a po hře rozesetými volbami.

Kdo způsobil, že se do zdánlivě přímočaré řežby zamotaly tyto prvky? Vývojáři z Obsidianu, jejichž ukecanost ve hrách je všeobecně známá a prověřená hrami typu Alpha Protocol nebo Fallout: New Vegas. Na základě hraní dema autor vyvozuje ideovou podobnost s Fable, ale ne s druhým a třetím dílem, ale s prvním, jak se zdá. A v soubojích zase vidí podobnost se Zaklínačem, což podtrhuje možnost volit z několika bojových stylů, což se v obvyklých utkáních 1 vs. 20 bude jistě hodit. Co je v článku pouze naťuknuto, jsou volby, které ovlivní složení případné party, jež bude s hlavním hrdinou šlapat hlínu herního světa a zbavovat jej všech nečistot. Přesně tohle mají totiž Obsidiani v krvi – vztahy uvnitř skupiny, které hráč formuje svými volbami. Doufejme, že Dungeon Siege III něco takového nabídne.

Nejnovější články