DOOM III bez railgunu a další zajímavosti
zdroj: tisková zpráva

DOOM III bez railgunu a další zajímavosti

19. 9. 2003 23:23 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Jak potvrdil v rozhovoru pro PlanetQuake designer Doomu III Tim Willits, v arzenálu hry se skutečně neobjeví dříve občas spekulovaná zbraň railgun.

doom3qc2003 zdroj: tisková zpráva Důvodem, který k tomu vývojáře vedl, je údajně malý počet rozlehlých lokací, kde by se dala tato věc efektivně využít. Ty zde zase nebudou především proto, že děsivější jsou menší, užší a temnější prostory a Doom III má být pochopitelně děsivý. Jak jsme se už jednou zmiňovali, navzdory původnímu plánu bude v Doom III přítomna i baterka, která půjde v MULTIPLAYERU využít rovněž jako zbraň - tedy budete s ní moci někoho praštit. Ponesete-li rozsvícenou baterku, nebudete moci pochopitelně současně držet a tedy ani použít žádnou jinou zbraň.

Pokud jde o různá monstra a příšery, jejich počet prý stále není konečný, tvůrci se dokonce rozhodli jeden typ odstranit celkem nedávno a stále implementují nové nápady. Willits v této souvislosti vychválil Kennetha Scotta, který vytváří modely monster. Pro zajímavost - jeden takový high-polygon model prý dokáže kompletně udělat během necelého týdne. ID Software se také rozhodli neukazovat na screenshotech ze hry žádné závěrečné bossy, aby nezkazili hráčům překvapení, ale máme se prý těšit na něco úplně nového. Jak psal již jd ve svém QuakeCon 2003 preview, je dost možné že se na multiplayerových mapách objeví pro zpestření různá monstra. Chlapíci z ID se o to chtějí pokusit, ale zda se tento prvek osvědčí a bude zahrnut ve finální podobě hry, slíbit nemohou. Více o Doom III v našem GAME-INFO přehledu.

zdroj: PlanetQuake

kate

Nejnovější články