Jarní Silverfall (70%) se zařadilo po bok desítek hack&slash 3D RPG, které bývají srovnávány s Diablem, přinesou pár dobrých nápadů, pár záporů a za pár měsíců rychle upadnou v zapomnění. Tahle hra však aspoň nějaký úspěch zaznamenat musela, neboť jinak by asi nemohl být oznámen zatím bezejmenný datadisk. Jeho hlavními vlastnostmi budou:
- Dvě nové hráčské třídy, jedna vhodná pro boje na dálku, druhá naopak na blízko (trpaslík).
- Pokračování příběhu s dvaceti hlavními úkoly a padesáti vedlejšími, rozkládajícími se celkem na 16 nových mapách.
- Překopané uživatelské rozhraní, v němž nezůstal kámen na kameni (rozuměj okno na oknu). Se všemi prvky na obrazovce půjde libovolně hýbat, dolů přibude místo pro sloty jako v MMORPG a snadnější má být (okamžité) používání skillů, namapovatelných na osm horkých kláves..
- Tak jako v klasických FPS můžete sáhnout po W-A-S-D ovládání a kameru alternativně přepnout hned za rameno postavy.
- Úplně nový systém craftování, zbraně (42 přírůstků) a brnění (50 nových) budete moci upravovat k obrazu svému, včetně barvy a velikosti.
- Talentový strom se rozroste o další schopnosti, z nichž dvě budou dostupné až v úplném závěru hry, vyžadujíce charakter na vysokém levelu.
- Engine dozná optimalizací, takže už má rozumně běžet i na slabších počítačích, navíc s dalšími shadery, světelnými efekty či lepšími texturami povrchu.
- Vývojáři zůstávají stejní jako u základní hry (Kiev Games & Monte Cristo) a minimálně s německou verzí cílí na jaro 2008.
zdroj: PCG