Budovatelské sci-fi Maia slaví v rámci Early Access velký úspěch
zdroj: tisková zpráva

Budovatelské sci-fi Maia slaví v rámci Early Access velký úspěch

1. 8. 2014 14:47 | Preview | autor: Adam Homola |

Early Access je oblíbený i nenáviděný - můžeme si díky němu zahrát hry dříve, ale zase můžeme čekat měsíce či roky, než se projekt dokončí a vyjde v takové podobě, jakou nám tvůrci slibovali. Jenže pro samotné vývojáře může být Early Access finanční spása. Už několik z nich si příjmy z předběžného přístupu pochvalovalo a tím nejnovějším je Simon Roth, který stojí za budovatelskou strategií Maia. Ta uspěla na Kickstateru, kde vybrala cca 236 tisíc dolarů, ale díky Early Accessu mají už tvůrci na kontě přes milion dolarů.

Do částky čítající přes jeden milion dolarů počítají tvůrci i Kickstarter a 11 tisíc dolarů z IndieGoGo kampaně, ale i tak jde o úctyhodnou sumu, díky které se může hra pořádně vylepšit. Podobný úspěch zasáhl třeba i Next Car Game, která na Kickstarteru sice propadla, ale v Early Accessu se našla a vydělala tvůrcům také hromadu peněz. Není tedy divu že se budeme s Early Accessem setkávat stále častěji a častěji.

Pro vývojáře Maia znamenají vydělané peníze hlavně příležitost jak pořádně rozjet novou firmu v Oxfordu jménem Machine Studios. Simon Roth a jeho tým si tak teď můžou relativně v klidu vybrat jestli budou vedle Maia pracovat na některém ze tří původních projektů které ve studiu mají, nebo na nějaké licenci pro jinou firmu, jak píše Develop.

Maia je zatím ve verzi 0.43, takže do vydání plné verze hry má ještě daleko. V následujících týdnech a měsících se do hry podle stránky na Steamu chystá jak singleplayerová kampaň a sandboxový mód, tak explorativní mód z pohledu první osoby, domorodé formy života, funkční systém potravinového řetězce a spousta dalších věcí, stejně jako podpora pro Mac a Linux.

zdroj: Archiv

Nejnovější články