1 výstřel za 30 minut, tak se hraje I Am Alive
zdroj: tisková zpráva

1 výstřel za 30 minut, tak se hraje I Am Alive

11. 1. 2012 17:17 | Preview | autor: levis |

Pod pojmem postapokalyptická akce si každý představí něco jiného, takže je na úvod vhodné předestřít, že v I Am Alive vás nečekají žádná auta jako z Mad Maxe, obchodování se zátkami od lahví ani skupiny hladových zombíků. V nadcházející stažitelné akci od UbiSoft Shanghai, která nechybí na probíhajícím veletrhu CES '12, se bezejmenný protagonista vrací domu a hledá svoji ženu a děti, které dost možná pohřbila tajemná událost řečená jednoduše Událost (The Event).

Ve městečku Haventon na vás čekají hlavně odstíny šedé a sépiové barvy, opuštěná auta a zdemolované budovy, takže když zpoza mraků na okamžik vyjde slunce, celá scéna se okamžitě promění. Navzdory tomu podle redaktora IGN nejde o nikterak půvabnou hru na pohled: modely postav jsou spíš průměrné a šedavá barva prý při hraní rychle omrzí.


Stylem hry má mít I Am Alive nejblíž k sérii Uncharted, akorát s přidaným ukazatelem staminy, jejíž nedostatek vám znemožní zdolávat překážky a po jejímž vyčerpání může vaše postava i zemřít.

Poměrně realisticky působí interakce s NPC, která vám mohou poskytnout jídlo nebo pomoc, většinou oplátkou za něco, čím musíte vyhovět vy jim. Když na vás někdo vytáhne bouchačku a zakřičí, abyste se nepřibližovali, vyplatí se mu vyjít vstříc - v opačném případě vás totiž střelí do hlavy a budete na místě mrtví.

A ještě jedna drobnost: za celou půlhodinu, jíž trvalo demo hry na CES '12, hráč z pistole vystřelil jedinkrát. To už o charakteru hry leccos vypovídá, ne?

Nejnovější články