The Fall míchá dohromady Limbo, Metroid a Monkey Island
zdroj: tisková zpráva

The Fall míchá dohromady Limbo, Metroid a Monkey Island

17. 9. 2013 12:10 | Novinky | autor: Petr Poláček |

John Warner pracoval v Relicu na Warhammer 40,000: Dawn of War II a Company of Heroes: Opposing Fronts, ale už tři roky kráčí cestou nezávislého vývojáře a právě teď se snaží zaujmout hráče na celém světě svým projektem The Fall. Stylově vyhlížející akční adventura viděné z boku čerpá inspiraci z vizuálu Limba, interaktivity lokací z Monkey Island a průzkumu prostředí v Metroid hrách.

John dělá The Fall zcela na vlastní triko a na Kickstarteru už vybral požadované minimum 17 tisíc dolarů, což by podle jeho propočtů mělo na vývoj první epizody stačit. S pomocí peněz nasbíraných nad plán ale hodlá hru vylepšit, a jak se zdá, už by se na to měl pomalu chystat. Penízky přibývají a času do konce kampaně je ještě dost. Já se ostatně lidem nedivím, že na projekt přihazují peníze, protože záběry ze hry vypadají kouzelně a John zjevně ví, co dělá.

Velkou měrou je atraktivita dána vizuální stylizací, která z kuželu světla z baterky dělá regulérní herní mechaniku. Limbo jako z praku, ale proč ne. Výsledný dojem se bude stejně opírat o zážitek z hraní, který hráče staví do role umělé inteligence, co ovládá oblek, v jehož útrobách se rovněž nachází člověk v bezvědomí. Úkolem hráče bude v roli AI postupně ovládnout všechny funkce obleku a člověka zachránit, což se neobejde bez konverzace s entitami, sbírání a užívání předmětů, a dojde i na taktické souboje s využitím krytu.

Když si bedlivě projdete všechny informace na KS stránce projektu, zřejmě vám dojde, že John má vývoj projekt opravdu dobře promyšlený, což je základ, bez něhož se snad ani nedá uvažovat, že byste na The Fall přispěli. Je tu samozřejmě riziko, že po vydané první epizodě už další nevyjdou, ale nějaké riziko tu bude vždycky. The Fall prozatím vypadá slibně. Škoda, že se zatím John zdráhá byť jen nastřelit termín vydání.

Nejnovější články