Původ hry se odráží i v zatím představených povoláních. Hned dvojice bojovníků na blízko (krom pohlaví je tvůrci odlišují i označení Fighter a Warrior) se stylově i vizuálně velmi liší a nápaditost Lost Ark tím teprve naznačuje svůj potenciál. Efekty kouzelnice vypadají skvěle, a když přijde na řadu Gunner se dvěma pistolemi nebo puškou, je jasné, že tvůrci svou fantazii nijak nebzrdili.
Vrcholem je neoznámené povolání, které se veze v obřím steampunkovém mechovi, který drtí monstra kovovými pěstmi i širokým zbrojním arzenálem. Hlavní ale je, že Lost Ark vypadá nejen zábavně a rozmanitě, ale také krásně.
Hra běží na Unreal Engine a kombinace stylů propůjčuje fantasknímu světu úžasnou rozmanitost. Na hře pracuje stopadesátičlenný tým už tři roky a cílem není nic menšího, než oživit stagnující trh s korejskými onlineovkami.
zdroj: Vlastní
Právě multiplayer bude důležitou součástí Lost Ark, i když se nezdá, že by mělo jít o klasickou onlineovku. Ze záběrů hra působí spíše jako kooperativní titul s instancemi pro hráčské týmy, ne jako otevřený svět. Právě spolupráce různých povolání slibuje dodat hře potřebnou variabilitu.
Otázkou je, jestli se Lost Ark podívá i mimo Jižní Koreu. Ji Won-gil, šéf studií Smilegate a Tripod, které na hře pracují, naznačil, že míří i za hranice. "Snažili jsme se do příběhového pozadí dostat prvky východní i západní kultury, abychom oslovili globální trh. Budeme přemýšlet o tom, jak lokalizovat konkrétní části hry, aby byla atraktivní pro zahraniční uživatele.“
Existuje tedy naděje, že se téhle velké a krásné diablovky někdy dočkáme, pokud zahraničím nemysleli vývojáři jen Čínu. Bohužel o mnoho víc zatím nevíme krom faktu, že hra vyjde určitě na PC.