O nové kampani, kterou přídavek představí, i o kooperativním modu pro multiplayer, jsme již psali v této novince, a tak se nyní raději vrátíme k samotnému originálu. Ten stvořilo německé studio Phenomic z Ingelheimu, které založil designér série Settlers (I-III) Volker Wertich. V průběhu vývoje na hře pracovalo fulltime okolo 20ti lidí.
nové obrázkykompletní galerie
Za svůj hlavní cíl tvůrci považovali efektivní skloubení žánrů RTS a RPG. V době, kdy s projektem začínali, tedy asi před třemi lety, prý nebyly hybridní hry ještě tak časté jako dnes (i Warcraft III vyšel až v roce 2002), tudíž se ani neměli z čeho příliš poučit. Asi většina těch, kteří Spellforce hráli, však dají Phenomic za pravdu, že se jim tento úkol podařilo splnit velice dobře.
Za největší přednosti své hry sami tvůrci považují hlavně design levelů a vynikající grafiku. Naopak věcmi, nad kterými by bylo příště nutné více se zamyslet nebo je přepracovat, jsou prý systém ovládání postavy ve third-person výhledu a to, zda by ve hře přece jen neměla existovat možnost prohrání (klasické "you lose" ve Spellforce prostě nebylo). Recenzi na originál najdete tady, na vydání datadisku se můžete těšit letos v létě.
zdroj: IGN