Megalomanská realtime strategie Ashes of the Singularity se chystá do early accessu
zdroj: tisková zpráva

Megalomanská realtime strategie Ashes of the Singularity se chystá do early accessu

14. 10. 2015 17:09 | Novinky | autor: Aleš Smutný |

Realtime strategiím se stále nedaří vrátit se alespoň trochu ke zlatým časům tohoto žánru. Hvězdou, která snad zazáří k lepším zítřkům by mohl být titul Ashes of the Singularity od Oxide Games, kteří hru vydají pod hlavičkou Stardocku. Hlavními trumfy by mělo být využití DirectX 12 API, vyžadování 64bitového systému a toho využívající zbrusu nový Nitrous engine.

Díky tomu všemu by se po monitoru měly prohánět doslova tisíce jednotek, které navíc budou vypadat hezky. Protože, jak se zdá, Oxide Games se spoléhají na opravdu megalomanský styl hry, která vám poskytne opravdový zážitek ze sci-fi války o cizí planety. Do jaké míry tyto sliby splní se budeme moci dozvědět poměrně brzy, protože hra vstoupí do early access fáze 22. října a to na Steamu, kde vás vyjde na 40 dolarů.

Brad Wardell, šéf Stardocku k tomu poznamenává: „Jsme nadšení, že vstupujeme do early accessu. Vzhledem k tomu, jak ambiciozní tato hra je, budeme potřebovat všechnu možnou pomoc naší hráčské základny, abychom dosáhli cíle a vytvořili tu největší realtime strategii, jaká kdy vznikla.“ To jsou odvážná slova, ale možná to Ashes of the Singularity dokáže. Napomoci by v tom měl i fakt, že tým nechce upřednostňovat multiplayer před kampaní a naopak.

„I když čekáme, že hra bude mít silnou multiplayerovou komunitu, trváme na tom, že kampaň musí mít silné a inteligentní protivníky v podobě počítače. Najdete zde týmové hry s přáteli proti AI, free for all a všechny ostatní kombinace. Tohle opravdu není hra, kde by se AI řešila jako poslední.“ Je jasné, že studio hodně sází na Nitrous engine a také o to, že budou nejspíše hardwarové nároky nekompromisní, což by ale měla vykoupit hratelnost.

Nejnovější články