Tvůrci z Double Fine dospěli ještě před Díkůvzdáním do fáze, kdy mohli hrát a testovat obě dvě dějové linie druhé epizody od začátku až do finální fáze, kterou by rádi "zprovoznili" do konce roku.
"Cílem je dokončit práce na závěrečné části hry, abychom do konce roku dosáhli alfa verze celého druhého aktu. Jak už vám asi došlo z předchozích updatů a epizod našeho dokumentu, znamenalo by to, že stihneme vydat kompletní hru v prvních měsících příštího roku. Hra působí skvěle a tým maká na plné obrátky, jen musíme hře věnovat čas, který je nezbytný, aby byla taková, jaká doufáme, že bude," uvádí komunitní manažer na veřejných fórech Double Fine a na dalších řádcích uvádí podrobnosti o nahrávání dabingu, práci animátorů či předpokládané délce druhé epizody, jejíž dohrání by mělo zabrat 8-12 hodin - zhruba jednou tolik, co zabralo dohrání první části.
zdroj: Archiv
Rovněž se komunitní manažer chlubí, že Broken Age figuruje v nominacích na nejlepší nezávislou hru roku v rámci první ročníku The Game Awards (dříve VGX a VGA), což zní podivně hned na několika frontách. Statut Double Fine jako "indie" studia ještě s obtížemi obhájit lze, ale proč by měla nedokončená hra (v lednu vyšla jen první část Broken Age) figurovat v nominacích vedle her, které vyšly kompletní, spíš nepobírám. Něco podobného by bylo možné jen za předpokladu, že bychom se rozhodli Act 1 a Act 2 brát za dva samostatné díly, což ale nedělají ani tvůrci. VGA ale nejsou naše ceny, takže...
Jediné, na čem opravdu záleží, je termín vydání druhé části Broken Age, který se od Double Fine dozvíme v následujících týdnech. Až se vývoj posune blíže betě a tvůrci sami sobě určí termín, kdy musí být hra hotová a připravená k vydání. Zatím si něco podobného ovšem netroufnou.